۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85111241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصویربرداری فیلم "خوش خط" در اردبیل آغاز شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85111241
تصویربرداری فیلم "خوش خط" در اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا - مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل از آغاز تصویربرداری اولین فیلم کوتاه این حوزه در سال ۱۴۰۲ با عنوان "خوش خط" خبر داد.

سیدحامد اسحاقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فیلم کوتاه "خوش خط" با حمایت سازمان سینمایی سوره، مراحل پیش تولید را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در روستای کزج شهرستان خلخال در مرحله تصویربرداری است.

وی در مورد موضوع این فیلم گفت: این فیلم کوتاه در ژانر دفاع مقدس است و از دریچه هنر به این موضوع نگاه شده و خوشبختانه نگاه سازمان سینمایی سوره به هنرمندان و تولیدات شهرستانی مثبت است و از اینگونه تولیدات حمایت می‌شود.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل افزود: فیلم خوش خط نیز با حمایت این سازمان در حال تولید است و با توجه به تجربه خوبی که در سال گذشته در خصوص تولیدات فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای در کشور داشتیم و نوعی نهضت تولید اتفاق افتاد، امیدواریم امسال با حمایت بیشتر سازمان سینمایی و دفتر تصویری معاونت راهبری استان‌های حوزه هنری علاوه بر فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای شاهد تولید فیلم کوتاه و انیمیشن و فیلم مستند هم باشیم.

او ادامه داد: بهنام اسدالهی کارگردانی فیلم "خوش خط" را بر عهده دارد و فیلم‌های صامت، بلندگو، بدتر از باور یک رویا و سایه‌های سنگین کلاغ از دیگر فیلم‌های این کارگردان جوان است که جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده است.

حوزه هنری استان اردبیل با گروه‌ها و تیم‌های هنری، ادبی و فرهنگی از مرکز و شهرستان‌های این استان فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha