۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 85111285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نام‌نویسی آزمون آیلتس آغاز شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبر: 85111285
نام‌نویسی آزمون آیلتس آغاز شد

تهران- ایرنا- رییس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز نام‌نویسی آزمون آیلتس از بعدازظهر روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، غلامرضا یادگارزاده روز یکشنبه با اعلام این خبر، افزود: نام نویسی آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود و داوطلبان با مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی ielts.sanjesh.org می‌توانند مراکز و تاریخ‌های برگزاری آزمون که دارای مجوز هستند از لینک Authorized Centers در بالای صفحه مشاهده کنند.

وی افزود: داوطلبان پس از این مرحله نسبت به اعلام مشخصات فردی و شماره تلفن همراه اقدام کرده و در صورت صحت اطلاعات شخصی به سایت ielts.idp.com هدایت می‌شوند و پس از تکمیل تاریخ، مرکز و سایر اطلاعات درخواستی مطابق دستورالعمل سایت IDP نسبت به رزرو آزمون اقدام می‌کنند.

رییس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان در گام آخر باید نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به حساب مرکز مورد نظر اقدام کنند و پس از ۲۴ ساعت، در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد آزمون رزرو شده در سایت IDP تأیید می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha