۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85111412
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی‌ پی‌اس‌جی: سوت‌های اعتراضی علیه مسی زیر تشویق‌ها گم شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با اشاره به واکنش ناخوشایند هواداران این تیم علیه فوق‌ستاره آرژانتینی پی‌اس‌جی، از کاپیتان آلبی‌سلسته تمجید کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، هواداران تیم فوتبال پی‌اس‌جی در بازی دیشب این تیم برابر آژاکسیو، لیونل مسی را «هو» کردند. مرد آرژانتینی که پس از سفر بدون اطلاع به عربستان، با واکنش شدید هواداران پی‌اس‌جی و محرومیت یک جلسه‌ای پی‌اس‌جی مواجه شده بود، در کمال تعجب همگان، در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت و به عبارت دیگر، پی‌اس‌جی محرومیت او را اعمال نکرد.

در نتیجه این اتفاق، هواداران پی‌اس‌جی که پیش‌تر و بعد از سفر مسی به عربستان، مقابل باشگاه تجمع کرده و شعارهای اعتراضی علیه او سرداده بودند، به بازگشت مسی به ترکیب پی‌اس‌جی اعتراض کرده و این اعتراض را به شکلی ناخوشایند بروز دادند.

با این حال، کریستوف گالیته، سرمربی پی‌اس‌جی بر این باور است که مسی اعتراض هواداران را به خوبی مدیریت کرده است.

وی پس از برد در بازی دیشب گفت: بله وقتی توپ زیر پای مسی می‌آمد، تعداد کمی از هواداران سوت می‌زدند. اما بخش قابل توجهی از ورزشگاه بلافاصله این سوت‌ها را زیر تشویق‌های‌شان مخفی می‌کردند.

گالتیه افزود: چیزی که به یاد دارم این است که مسی در طول بازی کاملا متمرکز ماند و خیلی درگیرانه بازی کرد و مشتاق بود تا در برنامه تهاجمی، نقش‌آفرینی کرده و برای تیم خلق موقعیت کند.

وی ادامه داد: مسی به این اتفاقات عادت دارد چون در دوران فوتبالش گاهی اوقات با مشکل روبه‌رو شده است. اما یک‌بار دیگر تکرار می‌کنم، سوت‌هایی هم شنیده می‌شد اما تشویق و تمجید هم بود.

به‌دنبال سفر مسی به ریاض، گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او از پی‌اس‌جی شدت گرفت و شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه الهلال عربستان با طرح پیشنهادی وسوسه‌انگیز درصدد اغوای مرد آرژانتینی برآمده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha