۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85112009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوی کارآفرین برتر جهان اسلام: تفکر خلاق در کسب وکار بانوان لازم است

گناوه – ایرنا – بانوی کارآفرین برتر جهان اسلام گفت: بانوانی که قصد راه‌اندازی کسب و کار جدید دارند از ویژگی تفکر خلاق برخوردار شوند.

سیده فاطمه مقیمی روز دوشنبه در حاشیه همایش" کارآفرینی زنان، موانع و فرصت‌ها " در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از دیگر زمینه‌های موفقیت کسب و کار بانوان می توان به الگوگیری از نمونه‌های موفق در سطح بومی و کشور استناد کرد.

وی افزود: اگر بانوان بخواهند از نمونه‌های موفق غیر ایرانی نیز الگو بگیرند باید با شرایط داخلی کشور همسو باشند.

بانوی کارآفرین برتر جهان اسلام که موفق به کسب جایزه برتر بانوی کارآفرین از طرف بانک توسعه اسلامی و اتاق های بازرگانی آسیا سازمان اقتصاد اسلامی در سال ۲۰۱۲ شده است، ادامه داد: فعالیت بانوان در صورتی که با نگاه و بینش درست و با شرایط و متناسب جامعه از جمله توجه به بحث های حقوقی و قانونی باشد،به شکل حتمی موفق می‌شوند.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی و رئیس هیات مدیره کانون ملی زنان بازرگان تهران از برگزار کنندگان این همایش تقدیر کرد و گفت: با توصیه و راهکارهایی که در این همایش به بانوان داده شد، زمینه توسعه کارآفرینی برای آنها فراهم شده است.

مقیمی یادآور شد: با قول‌های مساعدی که در سطح مسئولان استان بوشهر و شهرستان داده شده است، امیدوارم شاهد رشد فزاینده ای در بحث کارآفرینی زنان در سطح این استان و گناوه باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha