گروه‌های حساس کرمان از حضور در فضای باز بپرهیزند

کرمان- ایرنا- هواشناسی کرمان ضمن صدور هشدار سطح زرد برای وزش باد شدید تاکید کرد که گروه های حساس از حضور در فضاهای باز خودداری کنند.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی کرمان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفت: امروز(دوشنبه) سرعت وزش باد در اکثر مناطق استان افزایش می یابد که البته این سرعت در مناطق شرقی بیشتر است از این رو در این مناطق خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، و افزایش غلظت غبار دور از انتظار نیست.

حمیده حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش سرعت وزش باد و احتمال پدیده گردو غبار در اکثر مناطق استان بویژه نیمه شرقی از امروز تا جمعه استان را درگیر خواهد کرد.

وی گفت: به دلیل وزش باد شدید و احتمال ایجاد پدیده گردو غبار امکان اختلال در مسیرهای ارتباطی کرمان به استان‌های همجوار(سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی) دور از انتظار نیست.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی کرمان بیان کرد: با توجه به شدت وزش باد وقوع طوفان محتمل است از این رو گروه‌های حساس(بیماران قلبی، ریوی و سالمندان) از حضور در فضاهای باز طی روزهای پیش‌بینی شده خودداری کنند.

حبیبی گفت: دمای شهر کرمان نیز امروز در خنک‌ترین ساعت به حداقل ۱۵ درجه رسید و در گرمترین ساعات به ۳۲ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha