۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبر: 85112894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رانش زمین در سوادکوه صحت ندارد/ زلزله پل سفید خسارت نداشت

ساری - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به این که، وقوع زلزله سه ریشتری بامداد سه شنبه در پل سفید خسارت نداشت، گفت: شایعه رانش زمین با وقوع این بلیه طبیعی در سوادکوه صحت ندارد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، ساعت چهار و ۱۱ دقیقه بامداد سه شنبه زلزله ای با قدرت سه ریشتر در جنوب غربی مازندران رخ داد که کانون آن شرق شهر پل سفید واقع در شهرستان سوادکوه بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آخرین آمار و اطلاعات کسب شده، این زلزله به شهرها و روستاهای سوادکوه خسارت وارد نکرده است.
حسینعلی محمدی شیرکلاهی همچنین گفت که با توجه به اینکه مسیر جاده ترانزیتی سوادکوه به تهران از درون شهر پل سفید می گذرد، این زلزله خللی در تردد خودروهای عبوری هم ایجاد نکرده و تمام مسیرهای روستایی باز است.
وی ادامه داد: قدرت زلزله زیاد نبود، اما تمام نیروهای امدادی شهرستان در آماده باش به سر می برند.
محمدی شیرکلاهی همچنان از شهروندان خواست تا به شایعه پراکنی و بزرگنمایی حوادث در فضای مجازی توجه نکنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تصریح کرر: برخی از افراد سودجو برای افزایش عضو کانال های خود اقدام به شایعه پراکنی و بزرگنمایی حوادث می کنند که باعث ایجاد وحشت در بین مردم می شوند.
شهرستان سوادکوه با نقطه شهری پل سفید، زیراب و آلاشت، ۱۷۱ روستا دارد و دارای ۹۰ کیلومتر راه اصلی و ۷۰۰ کیلومتر راه فرعی و روستائی است.
رانش و ریزش در طول سال بویژه مواقع بروز حوادثی نظیر زلزله و سیل، اصلی ترین عاملی است که باعث بسته شدن راههای روستایی و گاهی راههای اصلی در شهرستان سوادکوه می شود.

رانش زمین در سوادکوه صحت ندارد/ زلزله پل سفید خسارت نداشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha