۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85113027
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲ فروند آتشخوار در بندر گناوه مستقر شد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبر: 85113027
۲ فروند آتشخوار در بندر گناوه مستقر شد

بوشهر-ایرنا- عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۲ فروند شناور آتشخوار در بندر گناوه استقرار یافته است که اطمینان خاطر بسیار خوبی برای کمک به اطفا حریق‌های احتمالی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید علی‌نازی روز دوشنبه در بازدید از بندر گناوه اظهار کرد: گناوه به عنوان یکی از بنادر مهم تجاری در جنوب کشور مورد حمایت ویژه سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی بیان کرد: در همین راستا پارسال عملیات اجرایی طرح توسعه جامع بندر گناوه با یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار عملیاتی شد.

عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: همگام با اجرا طرح توسعه جامع بندر گناوه، راهکارهای تامین مالی پروژه لایروبی خور این بندر به عنوان مطالبه اساسی بندرنشینان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: بندر گناوه با برخورداری از ۵۴۰ فروند لنج سنتی ۱۸۸ متر اسکله دارد و هم اکنون نیز بیش از ۲۰ فروند لنج در نوبت تخلیه بار در این بندر هستند.

محمد شکیبی‌نسب افزود: باتوجه به اجرا طرح توسعه جامع بندر گناوه در مدت سه سال، برای کوتاه مدت باید پروژه لایروبی خور به طور ویژه دنبال شود.

وی ادامه داد: برای افزایش عمق خور بندر گناوه به ۲.۵ تا ۳ متر باید در حدود ۸۰۰ هزار متر مکعب لایروبی انجام شود.

شکیبی نسب اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد و فزاینده تخلیه و بارگیری در بندر گناوه و ارتباط معیشت بیش از ۷۵ درصد بندرنشینان گناوه سرعت بخشی به روند اجرا طرح‌های توسعه‌ای در بندر گناوه امری مهم و اجتناب ناپذیر به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha