۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85113639
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پرداخت مطالبات کلزاکاران ایلامی در انتظار نرخ گذاری نهایی است

ایلام - ایرنا - سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام با اشاره به اینکه مطالبات کلزاکاران استان با رقم یک هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان هنوز پرداخت نشده است، گفت: پرداخت مطالبات کلزاکاران در انتظار نرخ گذاری نهایی است.

سعید شریفی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به عدم نرخ گذاری نهایی کلزا توسط وزارت جهاد کشاورزی هنوز مطالبات کلزاکاران پرداخت نشده است.

وی افزود: مطالبات پنج هزار و ۵۳۱ تن دانه روغنی کلزا در صف پرداخت بانک کشاورزی قرار دارد که در صورت تأمین اعتبار و نرخ گذاری نهایی به حساب کشاورزان پرداخت می شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام در مورد مطالبات گندم کاران هم توضیح داد: هرچند هنوز نرخ نهایی خرید تضمینی گندم مشخص نشده اما تاکنون ۵۹۵ میلیارد تومان معادل ۶۰ درصد مطالبات گندم کاران استان پرداخت شده است.

شریفی یادآور شد: گندم با نرخ سال گذشته به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شده که با تعیین نرخ نهایی مابه تفاوت مطالبات گندم کاران نیز پرداخت خواهد شد.

به گفته وی میزان مطالبات گندم کاران یک هزار میلیارد تومان برای ۱۰۰ هزار تن گندم بوده که از این مقدار ۵۹۵ میلیارد تومان آن به حساب کشاورزان با نرخ سال گذشته پرداخت شد.

وی ادامه داد: تاکنون پنج هزار و ۵۳۱ تن دانه روغنی کلزا و ۱۹۰ هزار تن گندم معمولی و دروم از کشاورزان خریداری شده است و روند خرید این محصولات کماکان اداره دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha