هیات یمنی: نبرد غزه قدرت موشکی مقاومت و شکست گنبدآهنین را به اثبات رساند

تهران- ایرنا- هیاتی از احزاب یمنی با حضور در دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعا تاکید کرد: نبرد اخیر غزه قدرت موشکی مقاومت و شکست گنبد آهنین را به اثبات رساند.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا به نقل از شبکه المسیره، هیاتی از احزاب «اللقاء المشترک» یمن با حضور در دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در صنعا پیروزی های اخیر مقاومت فلسطین در نبرد با دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

در این دیدار به نبرد اخیر غزه و عملکرد مثبت جنبش جهاد اسلامی در آن پرداخته شد.

هیات یمنی از اتحاد و یکپارچگی گروه های مقاومت فلسطین در این نبرد و مدیریت جنگ از طریق اتاق عملیات مشترک تمجید کرد.

آن ها تاکید کردند که این نبرد قدرت موشکی مقاومت در تحقق اهداف خود و شکست سامانه های «گنبد آهنین» و «مقلاع داوود» را نشان داد زیرا موشک های مقاومت به اهداف خود در تل آویو و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی اصابت کرد.

هیات یمنی همچنین خاطرنشان کرد که مساله فلسطین، مساله اصلی و مرکزی امت اسلامی است و کوتاه آمدن از آن خیانت به امت اسلامی و مقدسات آن است.

از سوی دیگر، احمد برکه، رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعا نیز ضمن خوش آمدگویی به هیات احزاب اللقا المشترک یمن تاکید کرد که این پیروزی ادامه خواهد داشت و جنگ با دشمن صهیونیستی تداوم دارد.

بر اساس این گزارش، آتش بس میان گروه‌های مقاومت فلسطین و صهیونیست‌ها پس از پنج روز تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی، از شنبه شب راس ساعت ۲۲ وارد مرحله اجرا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha