۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85114055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانشین بوستکس مشخص شد؛ کیمیش در راه نیوکمپ

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85114055
جانشین بوستکس مشخص شد؛ کیمیش در راه نیوکمپ

تهران-ایرنا- بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس، جاشوا کیمیش را در نظر گرفته است و هافبک بایرن مونیخ مشتاق چالش جدیدی است.

به گزارش ایرنا، سرخیو بوسکتس هافبک کهنه‌کار بارسلونا تایید کرد که در تابستان امسال نیوکمپ را می‌کند، این بازیکن در حال بررسی انتقال به MLS یا لیگ عربستان است.

هافبک اسپانیایی اوایل این ماه بارسلونا را از تصمیم خود برای حضور در نیوکمپ مطلع کرد. علیرغم تلاش های ژاوی برای متقاعد کردن او برای ادامه یک فصل دیگر، او به تصمیم خور برای جستجوی یک چالش جدید که باشگاه را مجبور به جذب جایگزین کرده است، پایبند بوده است.

موندو دپورتیوو اسپانیا خبر داد که غول کاتالونیایی به جاشوا کیمیش که پس از خروج غافلگیرکننده یولیان ناگلزمن در ماه مارس، در فکر ترک آلیانز آره‌نا است، چشم دوخته است.

جانشین بوستکس مشخص شد؛ کیمیش در راه نیوکمپ

با این حال به نظر می‌رسد انتقال کیمیچ به بارسا کار ساده‌ای نباشد، به خصوص که بارسلونا با جذب روبرت لواندوفسکی رابطه خود با بایرن را تیره کرده است و غول باواریایی ممکن است بارسا را مجبور به پرداخت حق بیمه برای هافبک ناراضی کند که حدود ۴۵ میلیون یورو ارزش دارد.

هافبک آلمانی مورد توجه منچسترسیتی هم قرار گرفته است، به خصوص که ایلکای گوندوگان قصد دارد سیتی را ترک کند. پپ گواردیولا این بازیکن را از روزهای حضورش در مونیخ می‌شناسد و اولین بار او بود که از کیمیچ به عنوان هافبک دفاعی به جای پست سابق یعنی دفاع راست استفاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha