رئیس باشگاه اینتر: فکر نمی‌کردم فینالیست شویم/ اینزاگی می‌ماند

تهران- ایرنا- رئیس باشگاه اینتر گفت: فکر نمی‌کردم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم و حالا فارغ از هر نتیجه‌ای، سیمونه اینزاگی به کارش در تیم ادامه می‌دهد.

به گزارش ایرنا؛ تیم فوتبال اینتر موفق شد با برتری سه بر صفر مقابل آث‌میلان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، پس از ۱۳ سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

در این خصوص، استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر، گفت: خودم هم تصور نمی‌کردم به چنین موفقیتی برسیم و اکنون از این مساله بسیار خوشحالم هستم.

وی افزود: در ابتدای فصل وقتی روملو لوکاکو را جذب کردیم او به من گفت راهی فینال استانبول خواهیم شد. من حرف این مهاجم را یک شوخی تلقی کردم.

رئیس باشگاه اینتر: فکر نمی‌کردم فینالیست شویم/ اینزاگی می‌ماند

ژانگ عنوان کرد: وقتی لیگ قهرمانان شروع شد و عملکرد تیم را دیدم، همگی ایمان آوردیم که می‌توانیم در این فصل دست به کارهای بزرگی در اروپا بزنیم. اکنون فارغ از هرنتیجه‌ای که در فینال رقم بخورد، اینزاگی به‌عنوان سرمربی ما باقی خواد ماند.

گفتنی است، امشب در دیگر دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی انگلیس از رئال مادرید اسپانیا پذیرایی می‌کند تا برنده این بازی به مصاف اینتر در فینال برود. بازی رفت با تساوی یک بر یک همراه شده است.

فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، ۲۰ خردادماه در استانبول برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha