روابط عمومی‌ها با بیان دستاوردهای نظام در حفظ و ارتقای اعتماد مردم نقش‌آفرینی کنند

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: تلاشگران حوزه روابط عمومی با بهره‌گیری از ابزار و فناوری روز و تبیین صحیح دستاوردها و خدمات نظام اسلامی از یک سو و موانع و مشکلات از سوی دیگر، در حفظ و ارتقای امید و اعتماد مردم و جلب همکاری آنان در تداوم مسیر و رفع موانع، پویا و نقش‌آفرین باشند.

به گزارش ایرنا، «محمدطیب صحرایی» روز چهارشنبه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در پیامی افزود: یکی از ارکان موثر و مهم «جهاد تبیین» به عنوان یک فریضه‌ قطعی، فوری و همگانی، روابط عمومی‌ها هستند.
وی اضافه کرد: نقش روابط عمومی ها در تبیین واقعیت ها، اطلاع رسانی، اعتمادسازی و امیدآفرینی در جامعه، کلیدی است و اگر جایگاه تلاشگران این حوزه در ترمیم و تقویت ارتباط مردم با سازمان، اجزای داخلی و راس سازمان بدرستی درک شود، بی شک شاهد ایجاد موجی از امید، اعتماد، همراهی و هم افزایی بین مردم و مسئولان خواهیم بود.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: نامگذاری روزی به نام «ارتباطات و روابط ‌عمومی» بیانگر اهمیت این موضوع و توجه به نقش مهم روابط ‌عمومی‌ها در جامعه است.
وی در ادامه عنوان کرد: ۲۷ اردیبهشت ماه «روز ارتباطات و روابط‌ عمومی» را به تمامی تلاشگران این عرصه بویژه مجموعه روابط ‌عمومی‌ های استان تبریک عرض می کنم و از تلاش ها و خدمات شبانه روزی آنان قدردانی می نمایم.
وی اظهار کرد: در شرایطی که بدخواهان ملت ایران با تمام توان درصدد تغییر ذهنیت‌ها و گرفتن امید و اعتماد از ملت ایران هستند، فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی می توانند با بهره گیری از ابزار و فناوری روز و تبیین صحیح دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در حفظ و ارتقای امید و اعتماد مردم و جلب همکاری آنان در تداوم مسیر نقش آفرین باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha