برنامه‌های ویژه اوقات فراغت جوانان متناسب با سلیقه نسل جوان باشد

سنندج- ایرنا- سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: برنامه‌های ویژه اوقات فراغت جوانان به سمت روزمرگی و تکرار شدن سوق پیدا کرده است که باید به روز و متناسب با سلیقه نسل جوان باشد.

به گزارش ایرنا، مجید آوج روز پنجشنبه در نشست کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان اظهار کرد: لازم است با هم اندیشی و همفکری کارشناسان ادارات، اغلب این برنامه ها متناسب با سلیقه و علاقه جوانان تغییر پیدا کرده تا بتواند مخاطب بیشتری در میان جوانان جذب کند.

وی افزود: تدوین برنامه های بروز و مخاطب پسند در میان جوانان با توجه به وضعیت موجود از رویکردهای اصلی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان است.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: ادارات دولتی مختلف باید از پیشنهادهای دیگر ادارات بهره برده و به عنوان یک فرصت به آن نگاه کنند و دید گسترده تری برای اجرای برنامه های مورد نظر خود داشته باشند.

آوج به اهمیت برگزاری کمیته های تخصصی ستاد ساماندهی اشاره کرد و گفت: جمع بندی موضوعات مطرح شده در این جلسات پس از بررسی و کارشناسی های لازم به عنوان موضوع های اصلی جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح می شوند.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این کمیته تخصصی، آشنا شدن کارشناسان اعضای ستاد ساماندهی با برنامه هایی است که در حال حاضر در دیگر دستگاه ها اجرا می شود.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: ترکیب، هم افزایی و ادغام این برنامه ها با برنامه‌های سایر دستگاه ها در راستای ایجاد شور و نشاط و همچنین علاقه در جوانان استان است.

در این جلسه نماینده ادارات آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای و کمیته امداد و دانشگاه های پیام نور و آزاد استان نیز به بیان پیشنهادهای خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha