فرماندار ارومیه: مشکل حمل و نقل شهری با نگاه ویژه دولت تا حد زیادی برطرف شده است
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - فرماندار ارومیه گفت: مشکل حمل و نقل درون شهری ارومیه با نگاه ویژه دولت سیزدهم و اختصاص اتوبوس‌ تا حدود زیادی برطرف شده که امیدواریم در خصوص دیگر بخش‌های حمل و نقل عمومی هم شاهد این وضعیت باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامحسین عماری روز پنجشنبه در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات تاکسیرانی ارومیه که با حضور وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: با توجه ویژه و تخصصی دستگاه‌های متولی به موضوع نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی، وانت و اتوبوس می‌توان شاهد افزایش رضایت مردمی در این زمینه شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در ایام آتی شاهد بهبود وضعیت در حوزه تاکسیرانی نظیر بخش اتوبوس‌های شهری در ارومیه باشیم.

فرماندار ارومیه ادامه داد: تمام هزینه‌های افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها نباید به دوش مردم باشد و حمایت دستگاه‌های مرتبط و تعاونی‌های تاکسیرانی از این قشر ضروری است.

عماری اظهار کرد: با توجه به اینکه رضایت مندی شهروندان از خدمات حمل و نقل عمومی موجب افزایش رضایت مندی عمومی است با تمام توان حامی خدمات به این قشر خواهیم بود تا زمینه خدمت بهتر برای شهروندان فراهم شود.

در ادامه این جلسه مدیران آژانس‌ها و تاکسی‌ها به بیان مسایل و مشکلات صنف خود پرداخته و خواستار توجه بیشتر به مشکلات پیش روی این صنف شدند.

تسهیلات کم بهره جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی، بیمه رانندگان تاکسی، افزوده شدن محدوده فعالیت تاکسی‌ها، تسهیل و بازگشایی مسیرهای ویژه جهت تردد تاکسی‌ها، جلوگیری و برخورد قانونی با مسافربرهای شخصی از جمله مطالبات مطرح شده در این جلسه بود.

معرفی تاکسی‌های مخزن دار گازسوز که تاریخ تعویض آنها گذشته است به بانک رسالت جهت دریافت تسهیلات با نرخ سود پایین توسط شرکت سازنده مخازن از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در ارومیه بیش از پنج هزار دستگاه تاکسی حوزه حمل و نقل شهری وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha