۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85114891
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مسابقات شنای آب‌های آزاد جام خلیج فارس قهرمانان خود را شناخت+ فیلم

کیش – ایرنا – رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی منطقه آزاد کیش گفت: مسابقات کشوری شنای آب‌های آزاد صبح امروز از اسکله آوای خلیج فارس تا ساحل مارینا برگزار شد.

بهرام سعادت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این دوره از مسابقات در ۲ رده سنی زیر ۱۴ و بالای ۱۴ سال برگزار شد، اظهار کرد: ۱۸ تیم در مسابقات شنای آب‌های آزاد جام خلیج فارس این دوره حضور داشتند.

وی ادامه داد: ورزشکارانی از استان‌های اردبیل، قزوین، اصفهان، شیراز، هرمزگان، آذربایجان‌شرقی، تهران، بوشهر، مازندران، البرز،خراسان، گلستان و جزیره کیش در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

سعادت با بیان اینکه ۴۰ شناگر بالای ۱۴ سال با طی مسافت پنج کیلومتری به رقابت پرداختند، افزود: «سهیل جوانمردی» از شیراز، «محمدحسین قاسمی» از تیم گلستان و «محمد مهمان نواز» از تیم پدافند هوایی مشهد با ثبت رکورد یکسان ۵۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه هرسه اول شدند.

مسابقات شنای آب‌های آزاد جام خلیج فارس قهرمانان خود را شناخت+ فیلم

وی اضافه کرد:‌ « پدرام کشمیری از تیم گلستان» و «امیرعلی سنجیده» و «محمد مهدی هاجری» از تیم شهید نوفلاح تهران به ترتیپ چهارم تا ششم شدند.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی منطقه آزاد کیش در رابطه با قهرمانان زیر ۱۴ سال مسافت ۲۰۰ متر نیز گفت: «سورنا خدایاری‌زاده» و«داتیس قوامی» از تیم شهید نوفلاح تهران به ترتیب مقام اول و دوم و «امیرمحمد عبداللهی» از تیم شهید نوفلاح تهران و «احد مخصوص» از تیم بوشهر به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، مسابقات شنا در آب‌های آزاد جام خلیج فارس در تقویم سالانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گنجانده شده و قرار است هر ساله در اردیبهشت ماه در جزیره کیش برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha