پیروانی: قهرمانی با پرسپولیس لذت دیگری دارد؛ یک فصل مورد هجمه قرار گرفتیم

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای این قهرمانی یک فصل مورد هجمه قرار گرفتیم اما مهم قهرمانی پرسپولیس بود، از امروز لیگ تمام شد و از الان خودمان را برای بالابردن جام حذفی آماده می کنیم.

به گزارش ایرنا، افشین پیروانی بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: در ابتدا باید به هواداران پرسپولیس در سراسر کشور تبریک بگویم، آنها در این قهرمانی و شادی که امروز همه ما تجربه می‌کنیم نقش به سزایی داشتند و خوشحالیم که در پایان لیگ توانستیم با این جام به خوبی از آنها تشکر کنیم.

وی ادامه داد: کار ما در لیگ برتر تمام شد و از الان باید خودمان را برای حضور در مراحل پایانی جام حذفی و رسیدن به فینال آماده کنیم چرا که می‌خواهیم این جام را هم از آن خود کنیم. قهرمانی با پرسپولیس لذت دیگری دارد و می‌خواهیم روند موفقیت خود را ادامه دهیم.

او با اشاره به روند لیگ خاطر نشان کرد: در طول فصل بارها مورد انتقاد و هجمه قرار گرفتیم اما سعی کردیم خودمان را در معرض این هدف ها قرار داده تا تیم آسیبی نبیند، مهم برای ما قهرمانی پرسپولیس بود که خوشبختانه این مهم به دست آمد و امشب هواداران ما شبی به یاد ماندنی را سپری می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha