مهار آتش‌سوزی انبار لوازم موتورسیکلت در میدان رازی/انتقال هشت مصدوم به بیمارستان

تهران- ایرنا - سخنگوی آتش‌نشانی از مهار بخش زیادی از شعله‌های آتش‌ در انبار لوازم موتورسیکلت میدان رازی خبر داد و گفت: آتش‌نشانان وارد مرحله لکه‌گیری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، سید جلال ملکی با انتشار ویدئویی اظهار داشت: ساعت ۱۱:۳۴ دقیقه امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت، آتش‌سوزی گسترده در یک انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو با بیش از سه هزار متر مربع مساحت و مسقف اتفاق افتاده است.

وی افزود: غرفه‌های کوچک و بزرگ کنار هم به تعداد زیاد مملو از لوازم یدکی موتورسیکلت کاملا شعله ور شده است و آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل وقوع حادثه رسیدند و عملیات را از چند طرف؛ هم از نردبان و هم از کوچه‌های اطراف آغاز کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی ادامه داد: آتش به سرعت در حال انتشار بود که آتش‌نشانان مجبور شدند منازل و ساختمان‌های اطراف را تخلیه کنند و اکنون بخش زیادی از شعله‌ها خاموش شده و شعله‌های کمی باقی مانده است و آتش‌نشانان وارد مرحله لکه‌گیری می‌شوند.

انتقال ۲ مصدوم به بیمارستان سینا

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حادثه آتش‌سوزی انبار لوازم موتورسیکلت تاکنون ۱۸مصدوم داشته است که هشت نفر از آنها به بیمارستان انتقال یافتند و هشت نفر دیگر نیز در محل درمان شدند.

محدودیت تردد در میدان رازی

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران نیز از محدودیت تردد در اطراف میدان رازی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد برای تردد به شمال تهران از مسیر میدان راه آهن و خیابان ولی عصر (عج) اقدام کنند.

به گفته او، خیابان مولوی به طرف محل حادثه تا مهار کامل آتش سوزی مسدود است.

تصاویر بیشتر از این حادثه را اینجا  ببینید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha