نزدیک به ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس شرکت کردند

بندرعباس-ایرنا- مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی برای حدود ۹هزار نفر جهت تکمیل نیروهای مورد نیاز در واحدهای ستادی و عملیاتی این شرکت خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی و بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، علیرضا جعفرپور افزود: این آزمون با حضور داوطلبانی که در مقاطع دیپلم و کارشناسی نام‌نویسی کرده بودند با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور طی ۲ روز ( ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه) در ۲۹ حوزه‌ امتحانی بندرعباس برگزار شد.

وی زمان اعلام نتایج این آزمون را نیمه دوم تیر ماه از طریق سایت سازمان آموزش کشور اعلام و اضافه کرد: نیمه اول مرداد سه برابر ظرفیت پذیرش هر شغل از بین برگزیدگان به مصاحبه حضوری دعوت می شوند و در نهایت ۵۰۶ نفر، پس از آموزش با قرارداد مستقیم در شرکت نفت ستاره خلیج فارس مشغول به کار می شوند.

جعفرپور هدف از برگزاری این آزمون را جذب حداکثری نیروی ماندگار در استان هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای تولید پایدار سبد سوخت کشور دانست و خاطرنشان کرد:

نمایندگان سازمان سنجش آموزش کشور، نمایندگان ادارات بازرسی کل کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت نفت ستاره خلیج فارس بر روند اجرای این آزمون نظارت داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha