۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85117191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خرید دوربین مدار بسته برای مدارس شوط جایگزین حبس شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸
کد خبر: 85117191
خرید دوربین مدار بسته برای مدارس شوط جایگزین حبس شد

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از خرید دوربین مدار بسته برای مدارس شوط در حکم جایگزین حبس از سوی قاضی حوزه قضایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز یکشنبه گفت: در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، یکی از قضات حوزه قضایی شوط در حکم جالبی متهم یک پرونده را که متهم به ایراد صدمه بدنی غیرعمدی بر اثر تصادف رانندگی بود از حیث جنبه عمومی جرم با احراز شرایط قانونی به جای مجازات پنج ماه حبس، محکوم به خرید دوربین مدار بسته برای مدارس شهرستان شوط به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال زیر نظر اداره آموزش و پرورش این شهرستان کرد.

وی برگزاری مسابقات فوتبال بین ۱۰ تیم دانش آموزی در قالب مجازات جایگزین حبس از سوی شعبه ۱۱۹ کیفری ۲ ارومیه را هم حکم دیگری در همین راستا اعلام کرد.

عتباتی تاکید کرد: در ادامه صدور مجازات‌های جایگزین حبس توسط قضات استان، دادرس شعبه ۱۱۹ دادگاه کیفری ۲ ارومیه در یکی از احکام خود با احراز شرایط قانونی، متهم پرونده را که متهم به نگهداری یک قبضه سلاح غیرمجاز شکاری بود به جای مجازات حبس به برگزاری مسابقات فوتبال بین جوانان دانش آموز زیر ۱۸ سال در ایام تعطیلات بین ۱۰ تیم در زمین فوتبال منطقه مرگور تحت عنوان مسابقات فوتبال یادواره شهیدان مهدی و حمید باکری و تهیه جوایز برای برندگان مسابقات تحت نظارت بخشداری منطقه مرگور و اداره تربیت بدنی محکوم کرد.

روز گذشته نیز رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از محکومیت چهار متهم پرونده شعبه ۱۰۷ دادگاه کیفری ارومیه به تجهیز مدارس روستاهای کمتر توسعه یافته استان به عنوان مجازات جایگزین حبس خبر داد.

عتباتی ادامه داد: در قالب این حکم هر یک از متهمان به خرید و نصب پرده، تهیه میز و صندلی و دیگر تجهیزات به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان مجازات جایگزین ۶ ماه حبس تعزیری، تحت نظارت دادیار اجرای احکام و اعلام نیاز آموزش و پرورش استان محکوم شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha