۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85118480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۴ هزار متر مربع معابر روستایی در گناباد آسفالت شد

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: ۱۳۴ هزار متر مربع از معابر ۱۹ روستای این شهرستان طی یک سال گذشته آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری گناباد افزود: ۲ هزار تن قیر تهاتری با پیگیری مسوولان مربوطه تامین و با استفاده از آنها معابر روستایی این شهرستان آسفالت شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد در چهارم خردادماه سالجاری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی گفت: بعد از ۲۸ سال با تلاش مسوولان اعم از فرمانداران و نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی گناباد، آرزوی دیرینه مردم این شهرستان محقق می شود.

فرماندار گناباد اضافه کرد: در این زمینه نماینده فعلی مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با تلاش خستگی ناپذیر از هیچ تلاشی برای سرعت بخشی در روند تکمیل و بهره برداری این فرودگاه دریغ نکرد و به نوعی سلامتی خود را پای این مساله گذاشت.

وی از فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد به عنوان دستاورد مهم نظام جمهوری اسلامی یاد کرد که با تلاش و جدیت دولت سیزدهم روند آن سرعت یافت.

نصیری تاکید کرد: باید از همه ظرفیتهای موجود دستگاههای اجرایی و مسوولان در بخشهای مختلف و آحاد مردم و تشکل های مردمی برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر آیین افتتاح فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد عامل مهم توسعه و رونق در بخشهای مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نتنها در گناباد بلکه ۱۵ شهرستان همجوار جنوب استان خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی است که مایه تحول در این منطقه خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد هم در حاشیه جلسه شواری اداری به خبرنگار ایرنا گفت: ۲ هزار تن قیر دیگر برای اجرای بالغ بر ۱۳۰ هزار متر مربع آسفالت تعدادی دیگر از معابر روستایی این شهرستان طی امسال در دست پیگیری است.

ناصر چیتگر افزود: با اختصاص این قیر روند اجرای این آسفالت آغاز می شود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha