۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85118682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان فردیس در فهرست مراکز آموزش پزشکی البرز قرار گرفت

کرج – ایرنا- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: امسال با پیگیری های انجام شده ، بیمارستان تازه تاسیس شهرستان فردیس به فهرست مراکز آموزشی درمانی این استان افزوده شد.

به گزارش ایرنا، دکتر شهروز یزدانی روز دوشنبه در جمع اساتید و مسوولان علوم پزشکی البرز گفت : این بیمارستان اکنون به امکانات آموزشی و درمانی مجهز شده است و شمار واحدهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی البرز به ۶ واحد رسید.

وی افزود: کسب رتبه در المپیاد علمی کشور، کسب درجه عالی اعتبار بخشی و قرارگرفتن در یکی از پنج جایگاه برتر مراکز مطالعات کشور، کسب رتبه ممتاز اعتبار بخشی آموزش مداوم در سطح کشور و کسب رتبه پنج کشوری در شاخص رتبه بندی در بین دانشگاه های تیپ ۲ علوم پزشکی از جمله دستاورد های مهم معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی البرز در ۱۸ ماه گذشته است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: سرانه فضاهای آموزشی این دانشگاه از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون برای دانشجویان بهبود یافته است .

وی بیان کرد: اکنون یکی از بزرگترین دانشکده های پزشکی کشور با زیربنای بیش از ۲۱هزار متر مربع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در دست احداث و تجهیز است و به زودی بهره برداری می رسد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: تعداد گروه های مستقل آموزشی این دانشگاه در ۱۸ ماه گذشته به ۴۵ گروه افرایش یافته است که این افزایش گروه های آموزشی منجر به افزایش انگیزه و پویایی بیشتر در دانشکده ها شده است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه اکنون دارای ۳۲۲ نفر هیات علمی است، افزود: یکی از دغدغه های معاونت آموزشی ارتقای سرانه تخت های بستری آموزشی دانشگاه است که با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان سال ۱۴۰۴ ظرفیت دانشحویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز ۲ خواهد شد و متناسب با آن باید تخت های بستری آموزشی به تعداد کافی افزایش یابد.

یزدانی ادامه داد: با برنامه ریزی و تلاش های انجام شده، ۹ رشته دستیاری و تخصصی در دانشگاه فعال شده است و مجوز رشته کارشناسی ارشد اتاق عمل و کارشناسی مددکاری اجتماعی اخذ شده است و همچنین برنامه ریزی برای گسترش ۲ رشته کارشناسی ارشد در دانشکده پرستاری و سه رشته کارشناسی ارشد بهداشت حرفه ای، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و آمار حیاتی در دانشکده بهداشت در دست انجام است.

عملیات ساخت بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس در سال ۹۳ آغاز شد اما تکمیل این بیمارستان توسط دولت سیزدهم با تامین ۵۰ درصد اعتبارات مورد نیاز انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha