پیام رئیس «شاک» به دبیر جدید «شعام»

۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۹
کد خبر: 85118941
پیام رئیس «شاک» به دبیر جدید «شعام»

تهران- ایرنا- رئیس شورای امنیت کشور، انتصاب سردار «علی‌اکبر احمدیان» به دبیری شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت و نوشت: رجای واثق دارم در عبور از پیچ تاریخی تحولات پرشتاب بین الملل، حضور شخصیتی آگاه و صاحب‌نظر در حوزه‌های امنیتی و راهبردی و مقابله با جنگ‌های ترکیبی، نقش بی‌بدیل در تقویت امنیت ملی ایران دارد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری ایرنا، متن پیام «احمد وحیدی» به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، سردار علی‌اکبر احمدیان

انتصاب شایسته جنابعالی را به دبیری شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که نشان از لیاقت و توانمندی های شما در عرصه های مختلف امنیت ملی دارد، تبریک می گویم.

در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی با تمامی ابزار خود در یک جنگ ترکیبی و شناختی تمام عیار علیه ملت ایران صف‌آرایی کرده‌اند، دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با اتخاذ سیاست راهبردی تقویت همکاری‌ها با همسایگان کوشیده است تا این توطئه‌ها را با شکست مواجه سازد و کشور را بدون اتخاذ دیپلماسی التماسی در مسیر پیشرفت همه‌جانبه قرار دهد.

دستاوردهای عظیم امنیتی و دفاعی که آخرین جلوه آن را در حضور مقتدرانه ناوگروه نیروی دریایی جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد دنیا، شاهد بوده‌ایم، ثمرات متعددی را در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت دولت سیزدهم در این مسیر حاصل کرده است.

رجای واثق دارم، در عبور از پیچ تاریخی تحولات پرشتاب بین الملل، حضور شخصیتی آگاه و صاحب‌نظر در حوزه‌های امنیتی، راهبردی، فناوری‌های نوین و مقابله با جنگ‌های ترکیبی دشمنان، نقش بی‌بدیلی در تقویت ابعاد گوناگون امنیت ملی ایران عزیز ایفا خواهد کرد.

سابقه جنابعالی در سنگرهای متعدد خدمت به این مرز و بوم از دوران دفاع مقدس گرفته تا جانشینی فرماندهی نیروی دریایی سپاه، ریاست ستاد مشترک و مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مؤید آن است که جایگاه شورای عالی امنیت ملی را بیش از پیش در تجمیع ظرفیت‌های گوناگون کشور و حرکت به سمت گام دوم انقلاب اسلامی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، تقویت خواهد کرد.

موفقیت آن برادر عزیز را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) مسألت دارم.

برخود لازم می‌دانم اعلام کنم وزارت کشور از هرگونه همکاری و تعامل با آن مجموعه، در راه تعالی و اقتدار ایران اسلامی، دریغ نخواهد کرد.

پیام وحیدی به دریابان علی شمخانی

احمد وحیدی وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور» همچنین در پیامی، ازتلاش ها و مجاهدت های ۱۰ ساله علی شمخانی به عنوان دبیر شورای امنیت ملی قدرانی کرد و نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

‌امیر دریابان علی شمخانی 

بدون شک یک دهه مسئولیت خطیر جناب عالی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی (شعام) یکی از مقاطع با شکوه و برجسته در مسیر پرشتاب تاریخ انقلاب اسلامی و ایران عزیز بود.  

تمدن ایرانی – اسلامی در مسیر حرکت خود در این یک دهه شاهد حوادث تلخ و شیرینی بود که با درایت ها و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مدیران شایسته ای همچون جناب عالی، گردنه های سخت را به سلامت و با موفقیت‌های پیاپی پشت سر گذاشت.

اکنون که در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و عنایات الهی، مسئولیت شما به پایان رسیده است، بر خود لازم می دانم از همکاری و مساعدت شما در طول این مدت با مجموعه وزارت کشور تشکر و قدردانی نمایم و در مسئولیت جدیدتان از خداوند متعال توفیق و سربلندی مسئلت ‌نمایم.

 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha