۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85119484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرزبانان در خط مقدم تامین امنیت کشور هستند

۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85119484
مرزبانان در خط مقدم تامین امنیت کشور هستند

بیرجند - ایرنا - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مرزبانان در خط مقدم تامین امنیت کشور هستند از همین رو مقام معظم رهبری فرمودند که شهدای مرزی ما مظلومند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام محمد ابراهیم صفورائی روز سه‌شنبه در مراسم تشییع شهید مرزبانی استوار دوم "حسن بادامکی" در شهر قاین گفت: دشمنان بدانند که شهادت مرزبانان مظلوم ما در سروان خللی در اراده پولادین، استوار و محکم حافظان انقلاب، نظم و امنیت ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه کشور و مردم همیشه قدردان مجاهدت‌ و خون شهدا هستند افزود: شما مردم قاین امروز با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع این شهید بزرگوار نشان دادید که قدردان خون شهدا هستید.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران انتظامی و مرزبانی، مجاهدانه و مخلصانه در سراسر کشور در حال تلاش و مجاهدت برای برقراری امنیت جامعه هستند.

وی گفت: همه اقدامات و فعالیت افراد یک جامعه به وجود امنیت بستگی دارد و توسعه در گرو تامین امنیت است لذا تامین امنیت جامعه را مدیون زحمات و تلاش‌های نیروهای مسلح و سربازان در سراسر کشور هستیم.

حجت‌الاسلام صفورائی افزود: وظیفه ما به عنوان وارثان شهدا بسیار سنگین است و باید یاد و خاطره این بزرگمردان تاریخ را گرامی بداریم و در راه آنان قدم برداریم تا خون این عزیزان پایمال نشود.

پیکر مطهر شهید مرزبانی استوار دوم "حسن بادامکی" از شهدای حمله تروریستی سراوان امروز (سه‌شنبه) با حضور پرشور مردم از مسجد جامع قاین تا میدان امام خمینی (ره) بر دستان مردم شهیدپرور این دیار تشییع و برای خاکسپاری به شهرک هاشمیه شهرستان قاینات منتقل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسوولان استان و شهرستان نیز همراه قشرهای مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در بامداد یکشنبه هفته جاری و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شد که در این درگیری پنج نفر از مرزبانان کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و تروریست‌ها به عمق خاک پاکستان متواری شدند.

سه نفر از شهدای حمله تروریستی سراوان از خراسان رضوی هستند، یک نفر از سیستان و بلوچستان و یک نفر از خراسان جنوبی است همچنین ۲ نفر از نیروهای مرزبانی در این حادثه مجروح شدند.

استوار دوم شهید حسن بادامکی متولد اول بهمن ۱۳۷۷ ساکن شهرستان قاینات بود و دارای یک فرزند خردسال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha