۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 1021
کد خبر: 85119940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار تربت حیدریه: امیدآفرینی رسانه‌ها نیاز نخست جامعه امروز است

تربت حیدریه- ایرنا- معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: جامعه امروز بیش از پیش به شادی و امید نیاز دارد که در این بین نقش رسانه های ارتباط جمعی حائز اهمیت ویژه است.

به گزارش ایرنا علی اکبر کی پور روز سه شنبه در نشستی با مدیر منطقه دوم سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اظهار کرد: رسانه های جریان اصلی همچون ایرنا محور اطلاع رسانی هستند و انتظار از آنها نیز به همین نسبت زیاد است.

وی ادامه داد: امروزه ساختار اداری و مسوولان دولتی نیازمند ارتباط منسجم و مستمر با لایه های مختلف مردم هستند و رسانه های ارتباط جمعی تسهیلگر این مهمند.

فرماندار تربت حیدریه با بیان این که انتظارات عمومی از همه حوزه ها افزایش یافته است گفت: در ابتدای انقلاب یا دوران دفاع مقدس، فضای عمومی کمک حال مدیران بود اما امروزه انتظارات عمومی به قدری متنوع و متکثر شده است که هیچ مسوول و دستگاهی نمی تواند بدون بهره مندی از رسانه، فضای کاری و مدیریتی خود را هدایت و راهبری کند.

کی پور افزود: در این بین ایرنا به عنوان رسانه ای قدیمی و با بهره مندی از افراد باتجربه می تواند بیش از پیش میدان دار باشد لذا مجموعه اداری تربت حیدریه انتظار کمک در حوزه های مختلف را دارد که خوشبختانه دفتر ایرنای شهرستان با درخشش در این زمینه نقش خوبی در توسعه منطقه دارد.

فرماندار تربت حیدریه: امیدآفرینی رسانه‌ها نیاز نخست جامعه امروز است

در این نشست که حسینعلی راشکی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی نیز حضور داشت مدیر منطقه دوم ایرنا گفت: امیدآفرینی، بیان مشکلات و خواسته های مردم، تبیین اقدامات و خدمات دستگاههای اجرایی و مسوولان رویکرد ایرناست.

مریم زبان دان افزود: ایرنا در تعامل با تمام بخش های عمومی جامعه به ویژه در شهرستانها برای کمک و اطلاع رسانی آمادگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha