۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
کد خبر: 85120857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ولایت پذیری رمز پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ولایت پذیری و توکل به خداوند رمز پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش ایرنا، «بهنام نظری» روز چهارشنبه در نشست ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) استان مرکزی، افزود: رزمندگان اسلام نیز در دفاع مقدس با پیروزی از ولایت وتوکل بر خدا توانستند مقابل دشمن بعثی ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و این مهم نشان از آن است که هر آنچه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده نظر خداوند بر آن حاکم است.

نظری اظهار کرد: دستاوردها و توفیقاتی که امروز در حوزه‌های مختلف در کشور به دست آمده با ولایت پذیری و توجه به مسیر حق محقق شده‌ و تا زمانی که توجه‌ها به مسیر حق و ولایت پذیری باشد پیروزی از آن ماست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: مقدمات برگزاری آیین ارتحال امام خمینی(ره) اکنون در ۳۱ استان کشور در حال انجام است و با توجه به اینکه این استان، استان امام خمینی(ره) است، برنامه‌ریزی برای برگزاری این آیین در استان باید به صورت ویژه انجام شود و توجه به برگزاری هرچه باشکوهتر و کیفی تر این آیین باید در دستور کار قرار گیرد.

نظری با تاکید بر حضور تمامی مدیران و روسای کمیته‌ها در نشست‌های ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: اقدامات و برنامه‌هایی که بر اساس دستور العمل‌ها به کمیته‌ها واگذار می‌شود باید برای برگزاری هرچه باشکوهتر این آیین به درستی انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این نشست با یادآوری پیروزی رزمندگان اسلام و فتح خرمشهر در روز سوم خردادماه در سال ۶۱ گفت: درسی که سوم خرداد به مسئولان و مردم می‌دهد این است که اگر کاری برای خداوند انجام شوند، نصرت خداوند کاری می‌کند که کسی باور نکند.

سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» اخلاص و توکل به خداوند را رمز پیروزی رزمندگان اسلام و فتح خرمشهر دانست و گفت: انقلاب اسلامی با این روحیه تاکنون توانسته به دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف علمی و نظامی دست یابد.

وی ادامه داد: نیاز است دستگاه‌های نظارتی، بازرسی و دیوان محاسبات با دستگاه‌های برنامه‌ریز در حوزه برگزاری ستاد ارتحال امام خمینی(ره) هماهنگ باشند تا این دستگاه‌ها با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: برنامه‌های این شهرستان در سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در سال جاری بر ۲ محور مردمی بودن و اقدامات محتوایی برنامه‌ برگزار می‌شود.

«حمید کمانکش » افزود: عمومی کردن و مسجدی کردن برنامه‌های رحلت امام خمینی(ره) برای مردمی کردن این برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: شعر روح الله، برگزاری همایش رهروان خمینی و نشست هم اندیشی از جمله برنامه‌های شهرستان خمین در سالگرد ارتحال امام(ره) است.

فرماندار خمین با یادآوری برگزاری آیین ارتحال امام خمینی(ره) صبح چهارشنبه در محل بیت امام راحل (ره) خاطرنشان کرد: حرکت ۲ دسته هیات عزاداری شامل دسته رزمندگان و دسته مسجد حامع این شهر به سمت بیت امام خمینی(ره) و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بیت امام (ره) در دستور کار قرار دارد.

«مهرداد جهانی»مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی نیز در این نشست گفت: ۲۰ دستگاه خودروی سواری و ۲۰ دستگاه وانت، چهار دستگاه کامیون یخچال دار، یک دستگاه خودروی سوخت‌رسان با ۶ هزار لیتر سوخت، ۱۰ دستگاه مینی‌بوس برای گم شدگان و ۱۲۸ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای جابه جایی زائران و تجهیزات مورد نیاز به حرم مطهر امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده‌ است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha