امام جمعه کرمانشاه: امروز فتح‌الفتوح ما تربیت فرزندانی شایسته و انقلابی است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از فتح خرمشهر به عنوان برگ زرین و افتخار مجاهدت رزمندگان اسلام یاد کرد و گفت: امروز فتح‌الفتوح همه ما تربیت فرزندانی شایسته و مؤمن برای اسلام و انقلاب است.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز چهارشنبه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه به مناسبت حماسه سوم خرداد افزود: ما همه سرباز اسلام هستیم لذا باید بر این نکته توجه کنیم که خود را وقف اسلام کنیم، زیرا پیامبر اسلام (ص) و حضرات ائمه معصومین (ع) همه سرباز اسلام بودمند و خود را فدای دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی کردند.

وی اظهار داشت: دنیا امروز روی شما رزمندگان اسلام حساب می کند زیرا لحظه های رزمندگان ما کرامت است، اسلام آنقدر بزرگ و عزیز است که همچون سیدالشهدا (ع) خود را فدای ارزش‌های بزرگ آن کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند باید به تربیت جوانان توجه کنیم زیرا امروز فتح و الفتوح ما توجه به آینده جوانان و تربیت فرزندان شایسته ای برای فردای کشور است.

امام جمعه کرمانشاه: امروز فتح‌الفتوح ما تربیت فرزندانی شایسته و انقلابی است

باید با حرکتی جهادی بیکاری را ریشه کن کنیم
امام جمعه کرمانشاه امروز همچنین در دیدار معاون جهاد دانشگاهی و ریس سازمان تجاری سازی فناوری گفت: باید با حرکتی جهادی و انقلابی بیکاری را از چهره استان زدوده و ریشه کن نماییم.

آیت الله علما، از خدمت به جوانان به عنوان بهترین و مؤثرترین برنامه یاد کرد و با مهم دانستن خدمت به جوانان افزود: همه ما نسبت به جوانان بدهکاریم باید به جوانان خدمت کنیم، الان در هر خانه ای چند جوان بیکار وجود دارد این شایسته استان و نظام نیست نباید جوانان ما بیکار باشند.
وی افزود: همه ما باید آستین همت را بالا بزنیم و شبانه روز کار کنیم و جوانان را نجات دهیم، بحمدالله کشور ایران سرشار از ثروت است لذا با توجه به این موهبت عظیم بیکاری زیبنده استان نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: باید دغدغه اصلی مسوولان پارک علم و فناوری در کنار تولید علم، رفع بیکاری جوانان باشد، باید بین بازار کار و رشته های دانشگاهی سنخیت باشد رشته ای ایجاد نکیم که جوان بعد از دانش آموختگی بیکار بماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha