۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
کد خبر: 85121152
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروژه‌های عمرانی و خدماتی زندان عادل‌آباد شیراز افتتاح شد

شیراز-ایرنا- رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در ادامه سفر به فارس، بازدید سه ساعتی از زندان عادل آباد (زندان مرکزی شیراز) داشت و پروژه های عمرانی و خدماتی این مجموعه را افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا، برخی فضاهای آموزشی و اشتغال‌زایی و اماکن خاص برای خدمت‌رسانی به خانواده زندانیان از جمله سالن ملاقات و همچنین مرکز آموزش ثابت فنی‌وحرفه‌ای با عنوان "شهید اسکندری" با هدف آموزش شاخه‌های مختلف فنی و عمرانی به مددجویان توسط رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به افتتاح رسید.

زندانیان فعال قرآنی از امتیازات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند

این مقام قضایی در بخشی از بازدید خود در جمع مددجویان و نیز کلاس‌های اشتغال و به ویژه قرآن‌آموزی حضور یافت و در این رابطه اعلام کرد: به توسعه برنامه‌های فرهنگی به ویژه قرآنی توجه جدی داریم چرا که انس با قرآن را گام مهمی برای تحول درون زندانیان می‌دانیم. بنابراین زندانیان فعال قرآنی از امتیازات ویژه ای برخوردار می شوند.

پروژه‌های عمرانی و خدماتی زندان عادل‌آباد شیراز افتتاح شد

محمدی همچنین با حضور در واحدهای فرهنگی از جمله کتابخانه موجود در زندان با تأکید بر ارتقای اولویت‌های فرهنگی درحوزه زندانبانی گفت: کتابخانه‌های موجود در زندان اهمیت بیشتری دارند و باید به آثاری تجهیز شوند که هم با ذائقه مددجویان مناسب باشد و هم سلامت جسم و روح آنان را تأمین کند؛ بنابراین می‌توان برای تأمین این کتب با نهادهای مرتبط تعاملات دوچندان برقرار کرد.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در این بازدید میدانی از بخش‌های مختلف از جمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری، کلاس‌های قرآن‌آموزی، کتابخانه، کارگاه‌های تولیدی و همچنین اماکن تازه‌ تاسیس جهت بهبود وضعیت اسکان مددجویان و ... سرکشی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha