به گزارش ایرنا، زهیر حاجی حسینی چهارشنبه شب در آیین تجلیل از روابط عمومیهای فعال و برتر ورزشی هیاتها ، ادارات ورزش و جوانان و تشکلهای مردم نهاد یزد افزود: ایجاد شبکه سازی و تقویت و حمایت از روابط عمومی های و ورزشی جزو اولویت امسال است.
وی با قدردانی از تمامی تلاش هایی که تاکنون در این حوزه مهم توس روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان، هیات ها و تشکل های مردم نهاد حوزه جوانان یزد صورت گرفته است ادامه داد: روابط عمومی ها نقش مهمی در معرفی ظرفیت ها و انعکاس اخبار ورزشی دارند.
این مسئول بیان کرد: ساماندهی روابط عمومیهای ورزش استان برای ایجاد گفتمان ورزش در جامعه با همکاری تمامی فعالان و مسئولان امری مهم و باید بیش از گذشته در استان به آن پرداخته شود که تحقق آن موجب اعتلای رشته های مختلف ورزشی است.
حاجی حسینی گفت:در شرایط حال با گسترش فضای رسانهای در حوزه ورزش مواجهایم و این وظیفه روابط عمومیهای این مجموعه را سنگینتر میکندو باید از دانش روز و ابتکاری برای فرهنگ سازی ورزش در بین اقشار مختلف جامعه بهتر استفاده کرد.
همچنین مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در این نشست با قدردانی از فعالیتهای روابط عمومیهای مجموعه ورزش و جوانان استان گفت: بدون شک امروزه حوزه ارتباطات تنها به شغل و حرفه محدود نمیشود و همگان در این حوزه تاثیرگذار هستند.
علی صالحی افزود: باید رسانه های گروهی با همکاری روابط عمومی هیات های ورزشی رسالت خطیر خود را در فرهنگ سازی و انعکاس اخبار و گزارشات مختلف استان بیش از گذشته همکاری ور سالت خطیر خود را به درستی و کامل انجام دهند.
در این نشست همچنین مسئولان برخی از روابط عمومیهای ورزشی استان یزد به طرح دیدگاههای خود برای حمایت بیشتر صنایع از ورزش، ایجاد نمایشگاه افتخارات ورزشی استان و دوره های آموزشی و فرهنگی تاکید کردند.
همچنین اجرای سرود و تجلیل از روابط عمومیهای پیشکسوت و فعلی ادارات ورزش و جوانان، روابط عمومیهای برتر هیاتهای ورزشی و سمنهای جوانان جزو برنامههای دیگر این نشست بود.
استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
نظر شما