۶۵ درصد حوادث امدادرسانی شده هلال احمر خراسان رضوی تصادف جاده ای بوده است

مشهد- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:سهم تصادفات جاده‌ای در میان حوادث امدادرسانی شده نیروهای هلال احمر ۶۵ درصد و دارای بالاترین میزان است.

دکتر محسن ذاکریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۲۵۸ مورد حادثه در استان رخ داده که از سوی امدادگران هلال احمر امدادرسانی شده است که از این شمار ۱۶۸ مورد را حوادث جاده‌ای تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد:همچنین ۱۷ مورد حوادث شهری، ۲۰ مورد کوهستان، ۹ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲ مورد صنعتی و کارگاهی و بقیه مربوط به سایر حوادث بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در مجموع ۲۵۸ حادثه تعداد ۲هزار و ۳۲۵ نفر دچار حادثه شدند که هلال احمر به ۱۸۰ نفر از آنان امدادرسانی کرد و ۱۶۸ نفر از این شمار به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در این تعداد حادثه ثبت شده تعداد ۶۲۱ نفر در حوادث جاده‌ای، ۳۳۲ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۳۱ نفر در حوادث شهری، ۳۳ نفر در کوهستان و سه نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و بقیه در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.

ذاکریان با بیان این که طی این مدت ۴۷۱ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای عملیات گوناگون امداد و نجات اعزام شدند افزود: تعداد ۲ هزار و ۱۰۸ نیروی عملیاتی هلال احمر در این امدادرسانی مشارکت داشتند.

وی اظهار کرد: همچنین طی این مدت ۸۴ نفر در حوادث رخ داده به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha