۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85121932
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سیاست‌های ولی فقیه، محور حرکت‌ ستاد امر به معروف و نهی از منکر است

 اصفهان- ایرنا- رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: سیاستگذاری‌های ولی فقیه، محور همه حرکت‌های این ستاد است و باید با این مسیر نیز خودمان را تطبیق دهیم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله کاظم صدیقی، روز پنجشنبه در همایش سراسری دبیران و مدیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور در اصفهان افزود: در این مسیر، تقدم و تأخر و افراط و تفریط جایز نیست.

وی ادامه داد: ولی فقیه حُجت خداست و صراط مستقیم هر کاری، امر ولی فقیه است.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: دشمن از اول انقلاب وقتی پیروزی ولایت فقیه را در مسیر تشکیل حکومت دینی برای اصلاح سبک زندگی بشر از سبک زندگی غربی شرک‌آلود و توام با فساد بسوی سبک زندگی توحیدی دید، برای مقابله با آن کوشید.
وی با اشاره به اهمیت ولی فقیه در اسلام اضافه کرد: این مسأله قابل تسامح نیست و همه چیز را باید با این معیار و محک محاسبه کنیم.
آیت الله صدیقی خاطرنشان کرد: رسالت نخست اهالی هنر، رسانه، آموزش و پرورش و شبکه های مجازی و حقیقی، توحید و مبارزه با آن چیزی است که مقابله با خدا و دین خدا محسوب می شود و ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید برنامه‌ریزی‌ها و راهبردهایش را در این جهت انجام دهد.
وی بیان کرد: امروز حفظ نظام بعنوان معروفترین معروف و مقابله با نظام و تضعیف آن از هر مُنکری مُنکرتر است و گناهش هم با هیچ گناهی قابل مقایسه نیست.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: راهبرد این ستاد بهره‌بردن از ظرفیت های مردمی در همه عرصه‌هاست و باید طوری برنامه‌ریزی شود که بصورت رگ حیاتی در همه خانواده‌ها نفوذ کنیم و حمایت مردمی داشته باشید.
وی با بیان اینکه ستادهای امر به معروف و نهی از منکر باید مردمی باشند، افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر قدرت بسیج مردمی دارد.
آیت الله صدیقی با بیان اینکه دولت و حاکمیت به تنهایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه برنمی‌آیند، گفت: مسأله بی حجابی و کشف حجاب، امروز به دغدغه همه متدینین جامعه تبدیل شده است و در این زمینه باید طرحی عملی جلوی پای مردم گذاشته شود.
به گزارش ایرنا، همایش سراسری دبیران و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با هدف بررسی ابعاد شبکه‌سازی اجتماعی و فرهنگی در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی اصفهان(شهر ابریشم) به مدت ۲ روز در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha