محمدی: درباره داور دربی اظهار نظر نمی‌کنیم/ احتمالا ۳۵هزار تماشاگر به آزادی می‌آیند

تهران- ایرنا- معاون باشگاه پرسپولیس گفت: در جایگاهی نیستیم که بخواهیم درباره داوری شهرآورد جام حذفی اظهار نظر کنیم و هر داوری انتخاب شود به آن احترام می‌گذاریم.

به گزارش صبح جمعه ایرنا، محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره فینال جام حذفی اظهار داشت: هر داوری که این جدال حساس را سوت بزند برای باشگاه پرسپولیس قابل احترام خواهد بود.

معاون باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان پرسپولیس برای بهترین نتیجه وارد زمین خواهند شد و تلاش خود را به کار می‌بندند تا دل هواداران را شاد کنیم. در فوتبال برخی مواقع ممکن است یک تیم متضرر شود و دیگری منفعت ببرد. اشتباه داوری هم جزوی از فوتبال است و نمی‌توانید بگویید لیگی هست که بدون اشتباه برگزار می‌شود.

محمدی افزود: به عنوان نماینده پرسپولیس در جلسه مدیران سازمان لیگ و فدراسیون با مسئولان باشگاه‌ها شرکت کردم‌. صحبت‌های خوبی شد. برخی از این بندها عملیاتی و برخی دیگر عملیاتی نیست. فقط صرف این است که قانونی وضع شود. به عنوان کسی که سال‌ها در لیگ بازی کرده درمورد قوانین نقل و انتقالاتی نکاتی را گفتم‌.

وی ادامه داد: جا دارد از شورای تامین استان تهران تشکر کنم که باتوجه به حساسیت‌ها کار خودشان را به خوبی انجام می‌دهند. در جلسه اخیر این شورا صحبت شد باتوجه به فک پلمپ طبقه دوم ورزشگاه آزادی بین ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر می‌توانند برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند. نزدیک ۹ زون طبقه اول در حال تعمیر است. تمام دربی‌ها جایگاه هواداران ۵۰_۵۰ تقسیم می‌شود اما به این دلیل که ما در نیمه نهایی میهمان بودیم، باید در فینال میزبان باشیم.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز ۱۰ خرداد از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برگزار کننده فینال جام حذفی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha