۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85123525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انفجار کپسول گاز موجب مرگ یک جوان تاکستانی شد

۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85123525
انفجار کپسول گاز موجب مرگ یک جوان تاکستانی شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی تاکستان گفت: انفجار کپسول گاز موجب مرگ یک جوان ۱۹ ساله در این شهرستان شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کوروش عزیزی روز شنبه اظهار کرد: در تماس تلفنی شهروندان تاکستان با پلیس مبنی بر وقوع انفجار کپسول گاز در روستای "قاسم آباد" از توابع بخش خرمدشت، ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد ۲ نفر هنگام گرم کردن غذا با گاز مایع به دلایل نامعلومی با انفجار کپسول گاز روبرو می شوند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه جوان ۱۹ ساله ای به علت شدت سوختگی و صدمات وارد شده در دم فوت و یک نفر دیگر نیز با سوختگی شدید توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل می شود.

فرمانده انتظامی تاکستان با بیان اینکه حریق توسط عوامل آتش نشانی حاضر در محل خاموش شد، خاطرنشان کرد: جسد متوفی جهت اقدامات قانونی به سردخانه بیمارستان منتقل و پرونده ای در این خصوص تشکیل و در دست بررسی است.

رد رشوه ماموران وظیفه شناس پلیس راه قزوین

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین از صحت عمل و رد رشوه ۲ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس پلیس راه خبر داد.

سرهنگ حمزه شایان مهر در این رابطه گفت: ماموران پلیس راه بویین زهرا هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بویین زهرا به سمت قزوین یک دستگاه خودروی سواری پیکان را به علت تخلف رانندگی با خودروی دارای نقص کامل سیستم روشنایی در شب متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بررسی ماموران مشخص شد راننده فاقد گواهینامه بوده که هنگام انتقال خودرو به پارکینگ راننده متخلف به منظور چشم پوشی مامور از توقیف خودرو اقدام به پرداخت رشوه به مبلغ ۲ میلیون ریال می کند.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران بدون توجه به درخواست راننده، ضمن صورتجلسه وجه پرداختی نسبت به اعمال قانون اقدام می کنند.

سرهنگ شایان مهر با اشاره به اینکه پلیس همواره با مجرمان و هنجارشکنان برابر قانون رفتار خواهد کرد، افزود: پلیس مقتدر و مکتبی در تراز انقلاب، پاکدست و در اجرای قانون و برخورد با مجرمان جدی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha