دست رونالدو از جام کوتاه ماند؛ توقف النصر در شب مصدومیت ستاره پرتغالی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال النصر در شبی که کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد در مقابل الاتفاق متوقف شد.

به گزارش شنبه شب ایرنا، دیدار تیم‌های الاتفاق و النصر در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های فوتبال لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه مرسول پارک برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یاران کریستیانو رونالدو که با اختلاف ۳ امتیاز پایین‌تر از الاتحاد در رتبه دوم جدول قرار داشتند و منتظر لغزش این تیم در دیدار همزمان در خانه الفیحا بودند، در نهایت آخرین امید کسب جام را از دست دادند.

نیاکات در دقیقه ۴۳ موفق شد گل اول را برای الاتفاق به ثمر برساند. فشار حملات النصر در نیمه دوم بیشتر شد تا سرانجام در دقیقه ۵۶ لوئیز گوستاوو موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

دست رونالدو از جام کوتاه ماند؛ توقف النصر در شب مصدومیت ستاره پرتغالی

کریستیانو رونالدو که از ابتدا در ترکیب النصر حضور داشت برخلاف دیدارهای گذشته این تیم نتوانست تا انتها در ترکیب این تیم حضور داشته باشد و در دقیقه ۸۴ به دلیل مصدومیت جای خود را به محمد مران داد.

در دیگر دیدار همزمان تیم فوتبال الاتحاد موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر الفیحا را مغلوب کند و با توجه به توقف النصر، مقام قهرمانی خود را به فاصله یک هفته مانده تا پایان فصل قطعی کند.

با این نتایج الاتحاد با ۶۹ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و النصر با ۶۴ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha