عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه پس از واژگونی یک خودرو دستگیر شدند

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهر خبر داد که پس از واژگونی خودرو و برخورد با یک دستگاه دیگر اقدام به درگیری و زد و خورد کرده بودند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علیرضا دلیری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی در محور دولت آباد به سمت شهرک مهدیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد با دریافت این گزارش به سرعت در محل درگیری واقع در سه راه شرکت حاضر و مشاهده کردند چند نفر با یکدیگر درگیر شده اند.

سرهنگ دلیری با اشاره به دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع، یادآوری کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودرو رانا به دلایل نامعلومی واژگون شده و سپس یک دستگاه پژو آردی با آن برخورد کرده و همین عامل باعث ایجاد این درگیری در ساعت پایانی شب شده است.

رئیس پلیس کرمانشاه همچنین از مصدوم شدن سه نفر بر اثر واژگونی و درگیری ایجاد شده نیز خبر داد و گفت: مصدومان برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان با ابراز تاسف از وقوع چنین حوادثی از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم سیم برق مسروقه در سنقروکلیایی

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از دستگیری سارق و مالخر سیم برق در این شهرستان و کشف ۱۰۰ کیلوگرم سیم برق مسروقه از آن ها خبر داد.

سرهنگ «فرامرز منصوری» اظهار داشت: پس از وقوع سرقت های متعدد کابل برق در شهر سنقروکلیایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ با افزایش گشت های هدفمند، موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای و یک نفر مالخر در یکی از محله های این شهرستان شدند.

منصوری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب هشت فقره سرقت سیم برق و سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف و عنوان کرد اموال مسرقه را به یک مالخر داده است.

رئیس پلیس سنقروکلیایی در پایان با اشاره به دستگیری فرد مالخر، گفت: در بازرسی از مخفیگاه وی حدود ۱۰۰ کیلوگرم سیم و کابل برق مسرقه به همراه تعدادی از وسایل مورد نیاز برای سرقت کشف و هردو نفر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

عطرهای قاچاق در پاوه به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲۷۶ عدد عطر قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «فضل اله پرنو » اظهار داشت: ماموران یگان امداد حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های انجام گرفته از خودروی توقیفی ۲۷۶عدد عطرقاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

پرنو همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۲ هزار و۶۰۰ کیلوگرم برنج فاقد مجوز

رئیس پلیس پاوه در ادامه یادآوری کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک و پس از توقیف و بازرسی از آن ۲۶۰۰ کیلوگرم برنج فاقد مجوز کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش این محموله به یک میلیارد ریال می رسد، از تشکیل پرونده ای در این راستا و ارجاع به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف ۱۲۰ متر سیم برق سرقت

پرنو همچنین از دستگیری یک سارق سیم برق در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت در این حزوه ماموران توانستند عامل سرقت ها را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی پاوه خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه فرد سارق، ۱۲۰ متر سیم برق سرقتی به همراه دو عدد قیچی سیم بر و یک عدد تبر و کمربند مخصوص بالا رفتن از تیر برق نیز کشف شد.

۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

فرمانده انتظامی کنگاور گفت: ماموران پلیس شهرستان در عملیات هایی جداگانه طی ۴۸ ساعت اخیر موفق به کشف پنج محموله قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال شدند.

سرهنگ «حیدر حق جویان» اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کنگاور شامل پاسگاه های قره گوزلو، آران و ایستگاه بازرسی شهید زنگنه در ۲ روز پایانی هفته حین گشتزنی و یا کنترل خودروهای عبوری به ۵ دستگاه خودرو مشکوک و پس از توقیف آن ها، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی که ۲ دستگاه کامیون، ۲ دستگاه وانت و یک دستگاه پراید بود، ۱۰ تن و ۷۱۰ کیلوگرم کنجاله سویا، یک هزار و ۹۴ عدد تسمه تایم انواع خودرو، ۶ دستگاه کولرگازی و یک دستگاه گنج یاب کشف شد.

حق جویان در پایان ارزش محموله های قاچاق و فاقد مجوز کشف شده را ۱۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده هایی تشکیل و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.

عامل تیراندازی منجر به جرح در دام پلیس کرمانشاه

ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در عملیاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی منجر به جرح و خسارت محله مسیر نفت این شهر شدند.

پس از یک مورد تیراندازی منجر به جرح و ایراد خسارت از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژوپارس در محله مسیر نفت، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در همین راستا ماموران کلانتری ۱۱ مرکز با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت یکی از عاملان تیراندازی در محله ده مجنون شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و تلاش برای دستگیری دیگر عامل یا عاملان این حادثه ادامه دارد.

سهم ۷۱ درصدی ماموران کلانتری ها و پاسگاه های کرمانشاه در سرقت های کشف شده

رئیس پلیس پیشگیری استان با اشاره به کشف یک هزار و ۵۴۶ فقره سرقت طی اردیبهشت امسال در نقاط مختلف کرمانشاه، گفت: ۷۱ درصد این کشفیات توسط ماموران کلانتری ها و پاسگاه ها صورت گرفته است.

سرهنگ «غضبان احمدی فرد» اظهار داشت: در اردیبهشت امسال ۷۸۱ مجرم نیز دستگیر شده اند که ۸۸ درصد آن ها توسط ماموران کلانتری ها و پاسگاه ها انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: طی این مدت و با تلاش های صورت گرفته بیش از ۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۴ هزار و ۴۳۷ حبه انواع قرص روان گردان، ۵۴ هزار و ۲۴۹ لیتر سوخت و ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق و ۷۵قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شد.

احمدی فرد همچنین از دستگیری ۹ قاچاقچی و ۱۱۵ خرده فروش مواد مخدر به همراه ۱۱۱ نفر قاچاقچی کالا در اردیبهشت امسال خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری کرمانشاه در پایان جمع آوری ۲ هزار و ۴۴۴ نفر معتاد متجاهر و تحویل آن ها به مراکز حمایتی و بازپروری را از دیگر اقدامات صورت گرفته ماموران کلانتری ها و پاسگاه ها عنوان کرد.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در روانسر

ماموران انتظامی روانسر در عملیاتی موفق کشف ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان شدند.

ماموران پلیس آگاهی روانسر حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی های انجام گرفته ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

در این راستا راننده کامیون دستگیر و برای صدور حکم لازم به دستگاه قضائی معرفی شد.

۱۱ میلیارد ریال اقلام دارویی فاقد مجوز در کنگاور کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱ هزار و ۶۵۶ عدد اقلام دارویی فاقد مجوز به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۱ هزار و ۶۵۶ عدد اقلام دارویی شامل ۶ هزار و ۹۶ عدد سرم و ۵ هزار و ۵۶۰ عدد قرص و شربت فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش این محموله دارویی طبق نظر کارشناسان به ۱۱ میلیارد ریال می رسد، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

سردار حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق و کالاهای فاقد مجوز را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha