نیک‌خو: لغو اعزام به مسابقات بین‌المللی باعث رکود ورزشکاران شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم تراپ میکس اهداف پروازی کشورمان با اشاره به اینکه لغو اعزام به مسابقات بین‌المللی باعث شد در مرحله مقدماتی تراپ امتیازی بگیرند، گفت: بااین‌وجود، کسب نخستین مدال جهانی اهداف پروازی موفقیت چشمگیر ورزشکاران ما بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، پرونده جام جهانی اهداف پروازی در آلماتی قزاقستان با کسب مدال برنز تیم تراپ میکس در بخش بانوان و آقایان توسط دو خواهر و برادر ایرانی بسته شد.

در آخرین روز از جام جهانی اهداف پروازی در آلماتی قزاقستان و رقابت‌های تراپ میکس، تیم ایران با ترکیب مرضیه پرورش نیا و محمدحسین پرورش نیا با کسب امتیاز ۱۳۷ در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز این مسابقات را برای نخستین‌بار به دست آورد؛ تیم‌های قزاقستان و ترکیه اول و دوم شدند.

نریمان نیک‌خو سرمربی تیم تراپ میکس که تیم را در این مسابقات همراهی کرد، درباره وضعیت تیم و نتیجه حاصله خاطرنشان کرد: نخست جا دارد کسب اولین مدال جهانی اهداف پروازی را خدمت سردار قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی و کمیته اهداف پروازی که بهترین انتخاب‌ها را انجام دادند و همه دوستداران تیراندازی تبریک بگویم و بابت حمایت‌ها قدردانی کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم این پیروزی شروعی برای موفقیت‌های بیشتر باشد تا همیشه دست پر از مسابقات برون‌مرزی بازگردیم.

سرمربی تیم تراپ میکس با اشاره به اینکه در حقیقت هدف و امیدی برای کسب مدال نداشتیم، یادآور شد: تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم. امتیازات تمرین‌ها برای تمرین رسمی عالی بود؛ اما متأسفانه به دلیل اینکه ورزشکاران چند وقتی بود که در مسابقات بین‌المللی حضور نداشتند و اعزام‌ها لغو می‌شد، در پنج راند اول نتوانستند موفقیتی کسب کنند.

نیک‌خو افزود: خوشبختانه امروز موفق شدیم در مسابقات میکس تراپ بانوان و آقایان با حضور خواهر و برادر پرورش نیا، مدال برنز را برای کشور به ارمغان بیاوریم. امیدوارم فدراسیون کماکان حمایت‌های خود را ادامه دهد تا به مدال‌های انفرادی و کسب سهمیه المپیک نزدیک شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha