انتظاری: دبل قهرمانی با پیروزی مقابل استقلال اتفاق ویژه‌ای است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دبل قهرمانی در یک فصل اتفاق بزرگی است؛ زمان برانکو این اتفاق رخ داد، اما اینکه فینال با استقلال بازی داریم و با برتری مقابل این تیم یک جام کسب شود، اتفاق ویژه‌ای است.

سهراب انتظاری روز چهارشنبه در آستانه شهرآورد صدویکم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهرآورد به خودی خود جذاب است اما به طور قطع این بازی در یک فینال آن هم در جام حذفی از جذابیت بالایی برخوردار است. بعد از این مسابقه به یک تیم جام می‌دهند. پرسپولیس به دنبال پایان رساندن فصل به رویایی‌ترین شکل ممکن است و استقلال هم می‌خواهد با کسب جام حذفی این فصل را به پایان برساند. به همین خاطر فکر می‌کنم بازی جذابی از کار در خواهد آمد.

وی در رابطه اینکه قهرمانی در لیگ به نفع پرسپولیس برای این مسابقه است یا خیر، افزود: طبیعی است وقتی تیمی قهرمان شود از نظر انگیزشی تخلیه می‌شود. شما اگر بازی مقابل هوادار را هم دیده باشید، در نیمه اول پرسپولیس خودش بود و سه گل زد اما در نیمه دوم هوادار به طور کامل بر بازی تسلط داشت و این از اثرات قهرمانی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با این حال تاثیر حضور نفراتی مانند کریم باقری، یحیی گل‌محمدی، سیدجلال حسینی و بازیکنان بزرگ تیم کاملا مشهود است که مانند یک روانشناس بازیکنان را از نظر روحی در شرایط عالی قرار می‌دهند تا برای هواداران دست به هر کاری بزنند.

انتظاری: دبل قهرمانی با پیروزی مقابل استقلال اتفاق ویژه‌ای است

وی گفت: نسل فعلی بازیکنان پرسپولیس در تاریخ جاودانه خواهند شد و واقعا دبل قهرمانی در یک فصل اتفاق بزرگی است. زمان برانکو این اتفاق رخ داد و تیم دبل کرد اما اینکه فینال با استقلال بازی داریم و با برتری مقابل این تیم یک جام کسب شود، واقعا اتفاق ویژه‌ای است.

انتظاری در رابطه با اینکه استقلال‌ها با انجام مصاحبه قصد دارند روی داور فشار بگذارند، گفت: متاسفانه این رویه درست و حرفه‌ای نیست. برای مثال مربی این تیم از داوران عدالت می‌خواهد. مگر داوران عدالت را اجرا نمی‌کنند؟ من برای خسرو حیدری احترام قائلم و او دوست خوب من است اما واقعا این رفتار درست نیست.

وی تاکید کرد: من ایراد را از فدراسیون فوتبال می‌بینم. وقتی مربی آنها هر کاری دلش بخواهد کنار زمین انجام دهد، آن‌وقت سایر اعضا هم الگو می‌گیرند. اگر یک نفر در مورد ساپینتو حرف می‌زد شاید این تصور ایجاد می‌شد که مغرضانه است اما وقتی همه مربیان از بی‌احترامی و شلوغ‌کاری‌های او کنار خط می‌گویند، حتما چیزی هست دیگر. وقتی با این رفتار برخورد نمی‌شود انتظار دارید برای یک مصاحبه اقدام کنند؟

انتظاری: دبل قهرمانی با پیروزی مقابل استقلال اتفاق ویژه‌ای است

پیشکسوت سرخپوشان تاکید کرد: هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس از داوری ضربه نخورده اما بازیکنان و مربیان به این نتیجه رسیدند که باید در زمین انقدر خوب باشند که اشتباهات داوری هم در نتیجه گرفتن آنها تاثیر بگذارد. متاسفانه حریف ضعف فنی‌اش را گردن داوری می‌اندازد.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه شهرآورد گفت: استقلال برای موفقیت در بازی دست به هر کاری می‌زند. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و می‌آیند تا به هر قیمتی بازی را ببرند. استقلال برای کسب نتیجه استرس دارد و این به نفع پرسپولیس است. به طور حتم پرسپولیس اگر کمی هوشیار باشد می‌تواند از این موضوع به نفع خود استفاده کند و شهرآورد را ببرد.

انتظاری: دبل قهرمانی با پیروزی مقابل استقلال اتفاق ویژه‌ای است

پیشکسوت سرخپوشان گفت: این را می‌گویم که پرسپولیس ۷۰ درصد خودش هم باشد استقلال را می‌برد. بازیکنان تنها تمرکز خود را حفظ کنند تا به رویایی‌ترین شکل ممکن قهرمان شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha