۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۷
کد خبر: 85126017
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: شهریه مدارس غیر دولتی یزد منطقی باشد

۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۷
کد خبر: 85126017
فرماندار: شهریه مدارس  غیر دولتی یزد منطقی باشد

یزد- ایرنا - فرماندار یزد گفت: دریافت وجه از سوی مدارس غیر دولتی باید با در نظر گرفتن تمامی ملاحظات اجتماعی، شرایط اقتصادی، اقتضائات مدیریتی و شرایط خانواده‌ها بوده و قیمت‌ها نیز منطقی تعریف شود.

به گزارش ایرنا، سید محمد رضا مدرسی دوشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد که در محل سالن ولایت فرمانداری برگزار شد، افزود: در طول سال تحصیلی نیز نباید به بهانه‌های مختلف مبالغ اضافه تر از والدین دریافت شود.

وی ادامه داد: مدیران مدارس از الان به مسئله سرویس مدارس ورود کرده و این موضوع را جزئی از کار و فعالیت مدارس بدانند تا این مهم ساماندهی بهتری به خود گیرد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد گفت: در مورد امنیت امتحانات نیز تمامی دستگاه ها موظفند تا امکانات و ملزومات مورد نیاز برای برگزاری امتحانات در بهترین نحو را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

مدرسی ادامه داد: در خصوص مسئله چالش‌های حوزه پرورشی دانش آموزان نیز دغدغه های منطقی در این زمینه وجود دارد که باید مسائل مهم در جلسات توسط دبیر جلسه پیگیری و مطرح شود.

فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئله مهم دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که در پایان سال جاری برگزار می شود و یکی از بازوان توانمند فرمانداری‌ها در فرآیند برگزاری انتخابات ظرفیت‌های مدیران مدارس و آموزش و پرورش است لذا از الان باید این آمادگی در بدنه آموزش و پرورش و مدارسی که شعب اخذ رای هستند ایجاد شود.

در پایان این نشست تعدادی از اعضا نیز درخواست ها و پیشنهادات خود را مطرح کرده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha