۱۵ میلیون یورو منابع مالی برای جمعیت هلال احمر ایران جذب شد

 خمین - ایرنا - نماینده صلیب سرخ جهانی در ایران گفت: ۱۵ میلیون یورو منابع مالی در ۲ سال گذشته برای جمعیت هلال احمر ایران جذب شد.

به گزارش ایرنا، «عطا دوران» روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین، افزود: دفتر صلیب سرخ جهانی از زمانی بازگشایی در ایران در ۱۳ طرح جمعیت هلال احمر مشارک داشته و توانسته منابع مالی چشمگیری جذب کند.

وی ادامه داد: ۱۹۲ کشور عضو فدراسیون بین المللی هلال احمر هستند و ایران از نظر چالاکی، داوطلبان، بهداشت و سلامت، توانبخشی و خوشنامی جزو پنج کشور برتر دنیا است.

دوران یادآور شد: دفتر نمایندگی صلیب سرخ جهانی همزمان با شیوع کووید ۱۹ در ایران بازگشایی شد و در زمینه‌های مختلف بهداشتی ، توانبخشی و آمادگی برای مقابله با این بیماری هلال احمر را حمایت کرده است.

۱۵ میلیون یورو منابع مالی برای جمعیت هلال احمر ایران جذب شد

نماینده صلیب سرخ جهانی در ایران اظهار کرد: اثر سوء تغییرات اقلیمی در دستور کار صلیب سرخ جهانی است.

وی با اشاره به اینکه خانه‌های هلال برای ما جذاب است، گفت: خانه‌های هلال در خط مقدم پاسخگویی و اطلاع رسانی و تاب آوری جامعه هستند.

دوران با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان بیان کرد: در ۹ ماه گذشته که کانال‌های بانکی مسدود بودند و منابع نمی‌توانست وارد ایران شود تلاش کردیم پلی برای ارتباط کشور با سازمان های بشردوستانه باشیم.

نماینده صلیب سرخ جهانی در ایران افزود: برای خرید اقلام مورد نیاز ایران، معرفی این کشور در دنیا، کاهش اثر تحریم ها بر افراد آسیب دیده و ارائه خدمات بشردوستانه فارغ از مسائل سیاسی نقش واسطه را داشتیم.

دوران تاکید کرد: مردم ایران قدرتمند، قوی و مقاوم هستند و نگاه بشردوستانه به دنیا دارند.

وی گفت: مذاکرات برای خرید آمبولانس و تحویل به ایران در حال انجام است.

نماینده صلیب سرخ جهانی در ایران هدف از سفربه استان مرکزی را آشنایی با خدمات هلال احمر و راهکارهای افزایش کیفیت و پایداری خدمات عنوان کرد.

نماینده صلیب سرخ جهانی در ایران در سفر یک روزه به شهرستان خمین از بیت تاریخی امام خمینی(ره)، نمایشگاه توانمندی‌های جمعیت هلال احمر و یکی از خانه‌های هلال این شهرستان بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha