۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85126926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن تولد عوامل موساد با کادوی مرگ

۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85126926
جشن تولد عوامل موساد با کادوی مرگ

تهران-ایرنا- یک رسانه صهیونیستی، واژگونی قایق حامل جاسوسان و عوامل سابق و کنونی موساد در شمال ایتالیا را مشکوک ارزیابی کرد.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴نیوز» امروز (سه شنبه) نوشت: ۲۱ نفر که بیشتر آنها مقامات کنونی و سابق امنیتی اسرائیل و ایتالیا بوده اند در مراسم جشن تولد یک مامور موساد که در یک قایق تفریحی برگزار شده بود، دچار حادثه شدند.

این رسانه صهیونیست نوشت: اینکه همسر مالک قایق یک شهروند روسی است و مدارک محرمانه ای که شماری از عوامل امنیتی و جاسوسان به همراه داشته اند به طور کامل از بین رفته، مشکوک بودن این حادثه را تقویت می کند.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی۲۴نیوز» با بیان اینکه این قایق فقط برای سوار شدن ۱۵ نفر مناسب بوده است، از برگزاری نشست مقامات امنیتی ایتالیا و رژیم صهیونیستی برای بررسی این حادثه خبر داد.

براساس این گزارش، ۱۱ جاسوس و عامل موسواد اسرائیلی (صهیونیست) در قایق واژگون شده حضور داشته اند که یک نفر از آنها غرق شده و بقیه با یک هواپیمای نظامی به سرزمین های اشغالی برگشته اند.

دیگر کشته های حادثه واژگونی این قایق تفریحی، ۲ عنصر اطلاعاتی ایتالیا و همسر (روسی) مالک قایق هستند.

۱۸ نفر از ۲۰ فردی که از این حادثه جان سالم به در برده اند از جاسوسان یا عوامل امنیتی کنونی و سابق موساد یا سرویس امنیتی ایتالیا هستند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مرگ یک جاسوس سابق این رژیم در آب‌های شمال ایتالیا را تایید و اعلام کرده که در حال بررسی این حادثه می باشد و با کنسول ایتالیا در تماس است.

قایق سانحه دیده یک قایق خصوصی ۱۶ متری است که خدمات قایقرانی توریستی در دریاچه «ماجیوره» ارائه می داد.

ماجیوره غربی‌ترین دریاچه در میان سه دریاچه در کوه‌پایه‌های آلپ در شمال ایتالیا و دومین دریاچه بزرگ این کشور پس از دریاچه «گاردا» است.

جشن تولد عوامل موساد با کادوی مرگ

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha