۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85126986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی برای بوشهر خیزش گرد و خاک پیش‌بینی کرد

بوشهر- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا پایان هفته در ساعت‌هایی از بعد از ظهر با وزش باد شدید برای این استان خیزش گرد و خاک و نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این مدت همچنین خلیج فارس نیز در برخی ساعت‌ها مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و روی دریا گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه، جزر اول ساعت ۱۲:۴۰، مد دوم ساعت ۱۷:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۳:۱۰ دقیقه خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و خورموج با ۴۵ و جم با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha