۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85127075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای لرستان ناسالم است

۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۴
کد خبر: 85127075
هوای لرستان ناسالم است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: کیفیت هوای لرستان برای اغلب شهرهای استان در وضعیت ناسالم قرار دارد.

به گزارش‌ ایرنا علی سالاروند روز سه‌ شنبه به رسانه ها اعلام کرد: براساس اعلام هواشناسی لرستان، شب گذشته کارگروه اضطرار تشکیل شد اما چون مخاطره و غلظت گردو غبار زیاد نبود فقط به توصیه‌های محیط زیستی و بهداشتی اکتفا کردیم.

وی اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی لرستان حجم گرد و غبار در بعدازظهر امروز نهم خردادماه بیشتر خواهد بود و البته پیش‌بینی می‌شود با توجه به وزش باد این موج به سمت خوزستان خواهد رفت.
وی با بیان اینکه در شهرهای غربی لرستان گردوغباری وجود ندارد و هوا تقریبا خوب است گفت: به افرادی که دارای بیماری‌های قلبی عروقی، ریوی هستند توصیه می‌شود حتی‌الامکان از تردد غیرضروری به بیرون از منزل خودداری و یا از ماسک استفاده کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان افزود:چنانچه غلظت گردوغبار در استان بیشتر شود امشب کارگروه اضطرار را تشکیل خواهیم داد و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
وی ادامه داد: کانون‌های گردوغبار که کشورمان را تهدید می‌کند شرق سوریه، شمال و شمال غرب عراق و عربستان است که البته تاکنون ۹۰ درصد کانون گردوغباری که استان‌های غربی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد عراق بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha