۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85127500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۲ طرح ورزشی در مدارس ایلام اجرایی شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبر: 85127500
۵۲ طرح ورزشی در مدارس ایلام اجرایی شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: ۵۲ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی طی یک سال گذشته در مدارس مناطق مختلف استان ایلام اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی درویشی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار ویژه دهلران اظهار کرد: این تعداد طرح با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار اجرایی شده است.

وی با اشاره به ۳۷ زمین چمن مصنوعی در مدارس، ۱۰ کلاس درس تربیت بدنی و بهینه سازی یک زمین فوتبال بزرگ و سه سالن ورزشی در استان از این محل، اظهار کرد: از این طرح ها ۲۰ زمین چمن مصنوعی افتتاح و مابقی در دست اقدام است.

وی افزود: امسال هم اعتبار خوبی برای ورزش استان لحاظ شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: در دهلرن چهار زمین چمن مصنوعی با ۲ میلیارد تومان اعتبار بصورت مشارکتی با خیرین افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار سه چمن مصنوعی دیگر به حساب مدارس مجری واریز شده است، ادامه داد: یک سالن ورزشی در موسیان در مرحله فنداسیون در دست اقدام است که تاکنون ۲ میلیارد تومان برای آن لحاظ شده است.

فرماندار ویژه دهلران نیز در این دیدار گفت: امروز در آیینی زمین چمن مصنوعی دبیرستان دوره اول شبانه روزی دشت عباس افتتاح می شود.

لطیف صادقی افزود: بازدید از سالن چند منظوره موسیان و سالن ورزشی دبیرستان ۱۳ آبان موسیان از دیگر برنامه ها است.

صادقی از مدیر کل آموزش و پرورش خواست: موضوعات آموزش و پرورش مناطق این شهرستان را بصورت جدی در جهت رفاه حال فرهنگیان و دانش آموزان پیگیری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha