۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85129254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسناد مالکیت کوی امیر اندیمشک پس از ۱۲ سال صادر می‌شود

دزفول - ایرنا - فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان اینکه اسناد مالکیت کوی امیر اندیمشک پس از ۱۲ سال صادر می‌شود، گفت: مقرر شده است تا یک ماه آینده اسناد مالکیت منازل این کوی که مشکل قانونی ندارند با سرعت صادر شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اندیمشک، پیمان جهانگیری در نشست پیگیری مشکل‌های منطقه کوی امیر اندیمشک در سالن کوثر این فرمانداری با بیان اینکه منطقه کوی امیر پس از احداث با مسایل متعددی دست به گریبان بود، افزود: بخش زیادی از مشکل‌های زیرساختی این منطقه با پیگیری‌های صورت گرفته برطرف شده است.

وی با بیان اینکه شرایط این منطقه از نظر زیرساختی، آسفالت، برق و آبرسانی بهبود یافته است، ادامه داد: صدور سند مالکیت از جمله مشکل‌های اساسی این منطقه بود که پس از نشست‌های مختلف این مهم پس از حدود یک دهه محقق شد.

به گزارش ایرنا کوی امیر اندیمشک از نظر جغرافیایی یکی از مناطق تازه تاسیس این شهرستان است که بیش از ۸۰۰ خانوار در آن سکونت دارند؛ همواره مهمترین مطالبه ساکنان این منطقه از شرکت تعاونی سازنده منازل این بوده است که با رفع مسائل موجود، اسناد مالکیت را به اعضا تحویل دهد.

دریافت نکردن اسناد مالکیت موجب بروز مشکلات جدی برای اهالی و ساکنان این کوی به منظور فروش و یا ساخت و ساز منازل شده است.

تعداد ۸۰۰ خانه در منطقه کوی امیر توسط تعاونی در ۱۲ سال پیش احداث شده است که به دلیل عمل نکردن این تعاونی به تعهد خود اهالی و خریداران این منازل سال‌ها با مشکلات متعدد دست به گریبان بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha