۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85129424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار مرکز نیکوکاری جدید در زنجان راه‌اندازی شد

۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85129424
چهار مرکز نیکوکاری جدید در زنجان راه‌اندازی شد

زنجان - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: چهار مرکز نیکوکاری جدید امسال در استان زنجان راه‌اندازی شده است که در حوزه اشتغال، زکات، خدمات پزشکی و قرآنی فعالیت می‌کنند.

اکبر محمدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا زنجان با اشاره به اهداف کمیته امداد در حوزه مردمی‌سازی فعالیت‌های این نهاد، افزود: ایجاد مراکز نیکوکاری از اولویت های این نهاد است و در حال حاضر ۱۸۷ مرکز نیکوکاری با محوریت و مدیریت مردمی در سطح استان فعالیت دارند.
وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در حوزه کیفی‌سازی فعالیت مراکز نیکوکاری، گفت: با تخصصی کردن فعالیت مراکز نیکوکاری و ایجاد تشکل های مردمی در این زمینه گام برداشته شده است.
محمدی با بیان اینکه مردمی و محله محور شدن خدمات کمیته امداد، یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز نیکوکاری است، گفت: بر اساس آمارهای موجود بیش از ۵۲ درصد مشارکت‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به چهار مرکز نیکوکاری تخصصی جدید در استان، گفت: این مراکز شامل مرکز نیکوکاری نفس، مرکز نیکوکاری کوشاگران کیمیا در حوزه اشتغال، مرکز نیکوکاری خدیجه کبری (س) با کارکرد عمومی در طارم و یک مرکز نیکوکاری قرآنی نیز در شهرستان زنجان است.
وی با بیان اینکه هدف مراکز نیکوکاری این است که امور مردم را به خود آنها واگذار کنیم، افزود: تجربه ثابت کرده است هر کاری را به مردم واگذار شود به نحو مطلوبی انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha