دریافت سوالات پیشنهادی آزمون‌های ارشد و دکتری از طریق سامانه طراحان سوال

تهران- ایرنا- سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور از دریافت سؤالات پیشنهادی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۳ از طریق سامانه طراحان سؤال خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، علی صدر روز شنبه گفت: برای آزمون‌های ورودی سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳ که در اسفند امسال برگزار می شود، جمع‌آوری سؤالات از اعضای هیات علمی از طریق سامانه طراحان سوال سازمان سنجش انجام می شود و مکاتباتی برای اطلاع رسانی به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی انجام شده است.

دریافت سوالات پیشنهادی آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری از طریق سامانه طراحان سوال

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه کمیته سیاست‌گذاری آزمون‌های الکترونیک سازمان سنجش از اعضای هیات علمی دعوت شده است ضمن عضویت در «سامانه طراحان سؤال» سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https://iais.sanjesh.org در طراحی سؤال برای آزمون‌های ورودی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشارکت کرده و سؤالات مورد نظر خود را با توجه به سرفصل‌های موجود در سامانه تا چهارم تیر ماه سال جاری از طریق این سامانه ارسال کنند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور درباره فرایند بررسی سؤالات ارسالی گفت: سوالات ارسالی پس از ثبت در مخزن سامانه و طی شدن فرایند داوری و ارزیابی در بانک سؤالات الکترونیک قرار می گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha