۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبر: 85130325
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

اسکان ۴ هزار زائر امام خمینی (ره) در قبله تهران

۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبر: 85130325
اسکان ۴ هزار زائر امام خمینی (ره) در قبله تهران

شهرری - ایرنا - هفت موقعیت مکانی جهت اسکان چهار هزار زائر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهرری پیش بینی و آماده سازی شده‌است.

سعید منوری رضائی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۰ تهران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) هفت موقعیت جهت اسکان چهار هزار زائر در قبله تهران پیش بینی و آماده سازی شد.

وی ادامه داد: این هفت نقطه در محله بهشتی و شهید آوینی جهت اسکان زاِئرینی که از اقصی نقاط کشور جهت شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) تشریف می آورند، آماده سازی شده است.

منوری خاطرنشان کرد: سه مدرسه و چهار حسینیه برای اسکان تعداد چهار هزار نفر پیش بینی شده که نسبت به پاکسازی و نظافت و شستشوی محوطه، سرویس های بهداشتی و مبادی ورودی موقعیتی های مذکور توسط عوامل اجرایی خدمات شهری ناحیه پنج اقدام شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ، به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha