محدودیت های ترافیکی ۱۴ و ۱۵ خرداد در شرق استان تهران اعلام شد

ورامین - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: همزمان با ایام ارتحال بنیانگذاری جمهوری اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد، محدودیت‌های ترافیکی در شرق استان تهران اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا از خبر مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ علی سلیمانی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به در پش بودن ایام و مناسبت های نیمه خرداد، رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و راهپیمایی روز ۱۵ خرداد در شهرستان‌ ورامین ،محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی ویژه ای در حوزه شرق استان تهران برقرار می‌شود.

وی افزود: در روز ۱۴ خرداد بعد از نماز صبح، کاروان‌ها و اتوبوس های حامل زائران امام خمینی (ره) از ورامین و شهرستان‌های جنوبی استان به سمت مرقد مطهر ایشان حرکت می‌کنند که این کاروان‌ها از سوی گشت‌های خودرویی پلیس تا پایان حوزه استحفاظی اسکورت و همراهی می شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روز ۱۵ خرداد و با توجه به برگزاری راهپیمایی با شکوه این روز، پلیس راهور با اجرای طرح ویژه ترافیکی و اعمال محدودیت های شدآمدی برای وسایل نقلیه، از ساعت ۷صبح در مسیر راهپیمایی در ورامین ، از میدان امام حسین(ع) به سمت خیایان شهداء و میدان امام خمینی(ره) و خیابان مسجد جامع، ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جهت تسهیل و اجرای مراسم راهپیمایی شهروندان برقرار می‌کند.

سلیمانی اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی در روز ۱۵ خرداد در شهرستان ورامین ، مسیر های جایگزین برای عبور و مرور از خیابان شهید بهشتی و بلوار رسالت پیش بینی شده است . وی از مردم خواست تا ضمن رعایت قوانین و مقررات در هنگام رانندگی، با مامورین پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha