نظام جمهوری اسلامی به عنوان میراث مجسم امام (ره) به قدرت منطقه تبدیل شده است

کرمانشاه – ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نظام اسلامی به‌عنوان میراث مجسم امام راحل به کانون قدرت در منطقه تبدیل‌ شده است و در سایه رهبری خردمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مسیر تعالی و پیشرفت را از میان سنگلاخ‌های توطئه و تهدید طی می‌کند.

سردار «مهدی حاجیان» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با تسلیت سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و یاد و خاطره شهدای این حادثه اظهار داشت: چهاردهم خرداد سال ۶۸ روزی تلخ و فراموش نشدنی برای ملت ایران و همه ملت های آزادی خواهی است که دل در گرو آن منجی آزادی بخش و عدالت خواه نهاده بودند و راه و رسم مبارزه با طاغوت و استکبار را فرا گرفتند.

وی افزود: غم فراغ معمار کبیر انقلاب و رهبر آزادگان جهان واقعه تکان‌دهنده و جانکاهی بود که قلب همه مسلمانان را به درد آورد، شخصیتی کم نظیر که با الطاف الهی و پشتوانه مردمی قدرت شرق و غرب را به چالش کشید و نوع جدیدی از حکومتداری را بر پایه دینی و اسلامی بنا نهاد.

سردار حاجیان در ادامه اظهار داشت: جریان بیداری سیاسی و اسلامی امروز خود را وامدار امام عظیم الشان می‌داند چرا که قیام وی به حیات یکی از بزرگ‌ترین کانون‌های قدرت آمریکا در قلب خاورمیانه و خلیج‌فارس پایان داد و روح مقاومت و شجاعت را میان جوانان کشورهای تحت ستم و سلطه دمید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: اکنون و پس از گذشت ۳۴ سال از ارتحال رهبر عدالت خواهان و حامی مستضعفان جهان، صدای ایشان همچنان در گوش زمان جاری است، مکتب جهاد و شهادتی که امام (ره) پایه نهاد اکنون پرچمی است که ملت‌های استقلال‌طلب از سوریه تا عراق و لبنان تا یمن را به‌سوی آرمان عزت و آزادی سوق می‌دهد.

وی اظهار داشت: نظام اسلامی امروز میراث دار نهضت امام خمینی (ره) است که با قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی معماری اولین نظام اسلامی در عصری که جهان میان دو قدرت سرمایه‌داری و سوسیالیسم تقسیم‌شده بود به منصه ظهور رساند.

سردار جاویدان در ادامه با بیان اینکه ۱۵خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد، یاد آور ‌شد: امروز جوشش خون مردم مؤمنی که در سال ۱۳۴۲ به رهبری حکیمی فرزانه، حماسه تاریخی را رقم زدند، در رگ‌های عدالت‌خواهان جهان جریان یافته و هر روز امید به خروشی فراگیر بر ضد مستکبران جهان را پر رنگ‌تر می‌کند تا آنجایی که پیام انقلاب با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه رمز بقا و تکامل خط و راه امام (ره) را نهفته در وحدت و انسجام ملی عنوان کرد و افزود: همگان باید بدانیم امروز دشمن برای نفوذ به بدنه انقلاب و عملی سازی نیات شیطانی خود به دنبال اختلاف افکنی و دو قطبی کردن جامعه اسلامی است، بنابراین باید بیش از پیش با هوشیاری، تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مثل همیشه نقشه‌های شوم قدرت‌های سلطه گر به سرکردگی آمریکای پلید را خنثی کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha