امام جمعه موقت تهران در منزل شهید مرزبان «مهدی احمدی» حضور یافت

بجنورد- ایرنا- عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران امروز (شنبه) در منزل شهید «محمدمهدی احمدی» حضور یافت و با خانواده این شهید مرزبان ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایرنا، «آیت الله سید احمد خاتمی» که صبح امروز(شنبه) همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به خراسان شمالی سفر کرده است، لحظاتی قبل در منزل شهید محمدمهدی احمدی در بجنورد حضور یافت.

استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه جوادالائمه(ص) خراسان شمالی در این دیدار حضور داشتند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در این دیدار اظهار کرد: یکی از بزرگترین آرمان‌های شهدای عزیز، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

آیت الله خاتمی افزود: ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به این آرمان‌ها و اصول پایبند باشیم و راه آن عزیزان را تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه دهیم.

وی شهید احمدی را الگوی همیشه جاوید حافظان نظم و امنیت دانست و گفت: بدون تردید استقلال و آزادی ما نتیجه پایمردی و جانفشانی‌های شهدای سرافراز بود و مردم و مسوولان کشور باید قدردان مجاهدت‌ شهدا و صبر و بردباری خانواده هایشان باشند.  

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: راه شهدا، راه عزت، استقامت و ایستادگی است و ادامه دادن سیره شهدا و پیاده کردن اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه مهمترین تکلیف برای همه ما است.  

شهید محمدمهدی احمدی، سرباز وظیفه اهل خراسان شمالی روز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ در درگیری‌های مرزی با نیروهای طالبان در استان سیستان و بلوچستان به مقام شهادت رسید.

این سرباز وظیفه اهل روستای "گُلی" از توابع شهرستان بجنورد است که در حین حراست از مرزهای کشور و در شرایطی که فقط سه روز از دوره خدمت او باقی مانده بود به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha