استاندار همدان: توجه به مستضعفان از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بود

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: حضرت امام خمینی(ره) همیشه به مستضعفان و مستمندان توجه ویژه داشتند و همه را به این مهم توصیه می‌کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) افزود: حضرت امام خمینی(ره) از تجملات دنیوی دوری می‌کردند و این درس بزرگی برای همگان است.

وی اظهار داشت: حضرت امام(ره) هم در دوران جوانی و مبارزه و هم در دوران امامت امت اسلامی نگاهی مشفقانه به مردم و به ویژه مستضعفان داشتند.

قاسمی‌فرزاد تصریح: حضرت امام خمینی(ره) در اداره زندگی شخصی خودشان هم شخصیت متمایزی نسبت به دیگر سیاستمداران داشتند که سیره‌ آن امام عظیم‌الشان باید سرلوحه زندگی تمامی مسئولان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، هزار و ۸۰۰ زائر از همدان برای شرکت در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهر امام راحل اعزام شده‌اند.

این تعداد زائر در قالب پنج کاروان و ۸۰ دستگاه اتوبوس از شهرستان همدان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شدند.

همچنین در ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) در اقصی نقاط شهرستان همدان، بخش ها و روستاها نیز برنامه های مختلفی توسط گروه های مردمی در حال برگزاری است.

سی و چهارمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از سه سال وقفه به واسطه فراگیری ویروس کرونا امسال با شور خاصی برگزار می شود.

به گفته مسئول کمیته اعزام ستاد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در همدان، سهمیه این استان برای اعزام به مرقد مطهر امام راحل با سه برابر افزایش به ۶ هزار نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha